Ijsmachine probleem :(

Hoi,

als ik zelfgemaakte ijs maak, stop ik mijn ijsmachine eerst in de diepvries
maar als ik het ijs maak, lukt het niet want dan is het te smeurïg.
En ik heb altijd wel een probleem :frowning_face: . ik denk dat het aan de ijsmachine ligt, hij is wel nieuw dus ik denk niet kapot.

Hoe maken jullie je ijs ?
Btw ; sorry als deze topic al bestaat. xx

Ik snap er echt geen zak van. Wat voor ijsmachine heb je? (ijsmachine? wtf, nog nooit van gehoord) En wat moet je er voor doen om ijs te maken?

ik doe de kabel er niet in , ik stop het er in om koud te worden.
zodat als het ijs erin zit het koud is snap je , maar volgens mij werkt dat niet

en ik doe er een zak over, snap je?

het is een machine, waar mij je ijs kunt maken , het draait de ijs die je wil maken rond en het dan wordt het echt lekker ijs die hard is en ja … lekker

http://www.bol.com/nl/p/e…00000011035001/index.html bedoel je zoiets met een ijsmachine?

jaa zoiets maar ik heb van de merk Philips :wink:

Dankje x

ik denk niet dat het de bedoeling is dat je zo’n apparaat in je vriezer stopt?

denk je ? jaa ik weet het ook niet ik wij meisjes thuis dachten dat je ijs dan beter wordt maar ik merk geen verschil ;(

Jawel, het apparaat moet je in de vriezer stoppen. Je moet het snoer + de bovenkant eraf halen, en de ‘bak’ stop je in de vriezer. Dat moet een hele dag erin blijven, de dag erna kan je ijs maken. :slightly_smiling_face: Wij hebben er zelf ook één!

Van die kleine goedkopere ijsmachines, die moeten inderdaad in de vriezer. In de grote kom waar je het ijs in maakt zit een dubbele wand, en daar binnenin zit een soort vloeistof. Die moet eerst bevriezen en daardoor kun je ijs maken.
Je kunt ijsmachines dus wel in de vriezer doen.

Heb je de gebruiksaanwijzing goed gelezen? Want bij veel ijsmachines is het zo dat het ijs inderdaad niet helemaal keihard wordt. Je kunt het ijs na het maken wel in de vriezer doen, daar kan het dan wat verder bevriezen.

Dankjje, xx

neej, ik heb de gebruiksaanwijzing niet gelzen denk ik, ik dacht dat ik alles wist hahha, x

wij hebben ook zo’n ding en het is de bedoeling dat je hem in de diepvries doet maar bij osn werkt het ook voor geen meter, volgens mij is het gewoon een flutding
omdat wij zo teleurgesteld waren hebben ew nu een slushpuppy machine en die doet het wel fantastisch

XX

hmmmm slushpuppy
is dat duur ( de machine)

ja we hebben de gebruiksaanwijzing niet gelezen
ik ben de zus van fancyxxfashion
maar het werkt echt voor geen meter
maar het kan ook dat wij gewoon niet weten
hoe we het moeten gebruiken

Hoelang hou je die bak in de vriezer?? En mag ik je recept.

Wantje briksgehaltemoet op30% zijn…

ik hou de bak 24 uur ofzo in de vriezer! en hoezo briksgehalte? snap het niet

normaal moet dat 24 uur zijn staat bijna overal