iik voel me zwaar misbruikt.

heelo.
ik heb geen zin in een raare reactie zoals:

• dom
  • eigenschuld
    en die dingen.

ik heb het liefst gewoon tips*hoe ik dit kan verwerken* en verhalen of jij het miss ook hebt meegemaakt?

.Een week geleden waren we met vrienden en de jongen die ik echt heel erg zie zitten. hij is net een broer voor me.
Er kwam toen een jongen voorbij en we riepen voor de grap: HEEJ
We schrokken want hij stopte en bleek een vriend te zijn van de jongen die ik wel zie zitten.
Na een beetje praten bleek hij wel aardig te zijn. hij reed een klein stukje met mij en mijn vriendin mee. Toen we afscheid namen en we drie kusjes wouden gefen kwam hij bijna bij me mond. Een dag later beld mijn vriendin me op en zegt": OMG weetje wie net naar het werk kwam die jongen. We zouden ze om 8uur zien bij een speel pleintje. Toen we daar aan kwamen was hij met nog een vriend. En het eerste wat ik dacht was: He Bah! een blonde.
Maar toen ik langer keek bleek hij wel leuk te zijn. We gingen naar de jongen met het blonde haar zijn huis. Hij gaf ons een drankje zelf gemixt. was best wel lekker dus we namen er nog een. Toen ging het mis.
Ze lieten ons van alles drinken en ik kon gewoon geen nee zeggen. Op een gegeven moment voelde ik hem egt zwaar. Hij biede me nog een drankje aan. Waarop ik eindelijk Nee zei. We gingen naar buiten wat roken , *ik rook zelf niet maar ik d8 ik doe wel 1xtje mee*
Mijn vriendin wist niet meer wat ze deed volgens mij, Ik ook niet echt.

De jongen die een vriend van de jongen die ik leuk vind. Begon haar te zoenen. Ik hoef geen details te zeggen.

• Ik ga de vriend van de jongen die ik leuk vind even Mo noemen
  • De blonde vriend van mo noem ik even B.

Mo zei kom mee naar boven B zijn ouders komen zo thuis. Dus we gingen naar boven. Daar begon mijn vriendin Mo te zoennen. Ik dat Ja HALLO! wat jij kan kan ik beter.
Dus ik begon er ook op los te gaan.

Ineens hoorde ik een riem open gaan.
En ik dacht fuck je hebt een vriend hoor.
Harstike vaag en niet sterk rukte ik Mo van me vriendin af en zei tegen mijn vriendin . Je hebt een vriend! *Maar ik begon erom te lachen.

Ze gingen naar een andere kamer.
Ik voelde me zo slap. Ik kon niet eens B. zijn broek los maken. Hij deed het zelf en volgens mij deden we het… Ik zei stop! Ik wist een beetje wat ergebeurde en ik voelde me wat sterker. Ik had al zo’n vermoede dat ze dit express hadden gedaan . ik vroeg het en B zei daarop. Haha ja van Mo moest ik jullie veel gefen.
Ik voelde me weer slap worden, Ik zei dat ik dit niet wou. B stopte gelukkig wel. B. heeft me toen naar huis gestuurd maar zoals ik toen was kon ik niet naar binnen . Na heel veel overleg besloot ik dan toch maar bij B. te slapen. mijn vriendin sliep in haar eigentuin. Ze was nog erger dan mij. wat er toen gebeurde weet ik niet meer, Ik weet dat we Mo weer tegen kwamen hij begon me toe zoen en me aanteraken. Ik dacht in me hoofd, Hij kan niet eens zoenen ik stikte zowat bijna. veder weet ik het ook niet egt meer, Ik weet dat ik tegen B. aan lag in bed. en Mo me elke keer aanraakte. B, kreeg last van zijn keel en ik ging met hem mee naar beneden. Ik zei dat ik het egt niet meer leuk vond van Mo. we lagen weer in bed. En Mo, begon weer. Het werd erger hij zei ineens: GA op me liggen! Waarop B. zei Mo nu je focking bek houde. Laat haar met rust ze is moe.
Veder heb ik toen de hele nacht tegen B, gelegen .
Om 7uur ben ik weggegaan.
Ik was weer helemaal nuchter en was boos maar ook verdrietig dat B. me zo had gebruikt, Ik zag hem namelijk egt zitten. Ik heb nog 1sms gekregen van hem.
Of alles goed ging en of ik naar huis was gegaan, Dat hij zich zorgde maakten.
Ik heb niks terug gestuurd.
Maar ik voel me zo Vreselijk. Gewoon dat ze zoiets als bij ons hebben gedaan. Ik weet ook niet wrm ik niet gwn bij me vriendin ben gebleven.
ik voel me zwaar kut.

Praat er met iemand over. Misschien een professioneel iemand?

dat is wel kut. praat eerst ff met je vriendin of ze uberhaupt nog iets weet van die avond… anders zou ik ook e cht met een proffesional gaan praten is het beste

succes ermee :couplekiss_man_woman:

Ik snap het niet je vind eerst een goede vriend van je leuk en in 1 dag vond je die B in een keer leuk?

ik snap er echt niks van

woow! Dat is echt nogal wat…

Hoe gaat hetmet die vriendinvanjedan?

ik vond de jongen die net als me broer is egt heel leuk.
Maar ik denk dat ik b. ook leuk aan het vinden ben.

Met mijn vriendin gaat het goed ze weetniet meer zoveel. Ze denkt dat ze wat in onze drankjes hebben gedaan.

Hmm, oke maar toch vind ik het een beetje raar, je zegt eerst dat je misbruikt voelt door B en dan vind je hem toch leuk? Maar ik vind dat je vriendin meer misbruikt is want B ging veder niet meer door bij jou. En toch is het niet echt misbruikt want je vriendin wou het zelf en het is haar domme fout dat ze is vreemdgegaan weet haar vriend het al? Maar in tegendeel vind ik het van jou wel goed dat je gewoon nee heb gezegd. En iets in je drankje hebben gedaan is veel anders dan dat je dronken ben, dan herinder je helemaal niks meer van, ik denk gewoon dat jullie teveel hebben gedronken.

Maarja, het is al gebeurd en ik vind het goed van je dat je niet veder bent gegaan. En B die deed ook veder niks bij je, misschien was Mo ook wel erg dronken. Ik zou gewoon nog een keer met B praten, als je er echt rot over voel

Ik snap er niks van en het is ook wel je eigen schuld als ik 't dan wel een beetje begrijp. Je gaat met 1 meisje naar 2 andere jongens toe en je drinkt zoveel drank dat je em erg gaat voelen en je weet dat je dan niet meer naar huis kan…ook begon je er zelf ook op los te gaan? Doe dat dan niet? … ik snap er echt niks van.

Laat het een harde les voor je zijn dat je verantwoordelijker om moet gaan met alcohol?

Foute jongens. Al is die B niet verder gegaan ofzo, hij heeft je wel dronken gevoerd met opzet.
Ik zou hem laten voor wie hij is, het contact zoveel mogelijk verbreken.
Er lopen vele leukere, lievere en verstandigere jongens rond op deze wereld.
Verder heb je nu hoop ik wel je lesje geleerd.

Ik vind een ondergekotste kamer en boze ouders een harde les hoe je met alcohol om moet gaan, maar om dit nou alleen toe te schrijven aan alcoholgebruik, gaat me te ver. In haar verhaal lees je wel dat die jongens wel de intentie hadden om foute dingen met hun te doen, dus de schuld ligt echt niet alleen bij haar!

OT+ praat er over, desnoods met je ouders. Tuurlijk zullen ze in eerste instantie boos zijn, maar ze kunnen je echt helpen! En als je dan huisarrest krijgt ofzo, voor het overmatige alcoholgebruik, da`s dan wel je eigen schuld. Succes meisje!

Jezus, dit leest echt als date rape. Jij wilde niet, hij ging aanvankelijk toch door, en ze hebben jullie opzettelijk onder de invloed gebracht.
Dus ‘eigen schuld’ reacties weten echt niet waar ze het over hebben.

Ik zou actie ondernemen, kijken of dit op een gerechtelijke manier op te lossen is. Kijken of je aangifte kan doen. Ben je minderjarig? Kan je dat ook gebruiken, dat ze alcohol (en wie weet wat ze erin hadden gestopt! Hoe je het beschrijft klinkt niet als normale dronkenschap) aan minderjarigen hebben gegeven.

Ik snap er geen fluit van, maar wat ik wel vind (zoals XJCE zegt) is dat dit een (hopelijk) goeie les voor je is.

Daar was ze het juist niet mee eens.:v

Maar het verhaal is heel vaag en ik maak er gewoon uit op dat ze zélf teveel heeft gedronken en graag met die jongen wou zoenen…?

Uiteindelijk viel B nog best mee toch?
Like, jij bent begonnen toch? Teminste als ik het goed gelezen heb. En dat kan uitmaken uit het stukje waarbij je dacht wat jij kan kan ik beter over je vriendin. En hij is niet verder gegaan nadat jij het had gezegd niet verder te willen, en hij zei tegen MO ander dat is moest stoppen. Dus wat dat betreft heb je nog geluk had, veel zouden gewoon doorgezet hebben.

die B viel uiteindelijk toch mee hij stopte toen jij dat wilde en dat ie smst hoe het gaat is toch best aardig :stuck_out_tongue: maarja dat hij je dronken voerde is wel heel fout natuurlijk, ik zou er gewoon nog even met hem over praten

Niet lullig bedoeld, maar dronken voeren vind ik een rare term. Als je niet wilt drinken moet je het niet doen. Het is niet dat ie een trechter in haar bek douwde ofzo.

Bijv. deze zin alleen al

"Mo zei kom mee naar boven B zijn ouders komen zo thuis. Dus we gingen naar boven. Daar begon mijn vriendin Mo te zoennen. Ik dat Ja HALLO! wat jij kan kan ik beter.
Dus ik begon er ook op los te gaan. "

"Maar toen ik langer keek bleek hij wel leuk te zijn. We gingen naar de jongen met het blonde haar zijn huis. Hij gaf ons een drankje zelf gemixt. was best wel lekker dus we namen er nog een. Toen ging het mis.
Ze lieten ons van alles drinken en ik kon gewoon geen nee zeggen. Op een gegeven moment voelde ik hem egt zwaar. Hij biede me nog een drankje aan. Waarop ik eindelijk Nee zei. We gingen naar buiten wat roken , *ik rook zelf niet maar ik d8 ik doe wel 1xtje mee* "

Ze vond ze lekker dus nam ze er nog een en ze kon geen nee zeggen waarom? Sorry, ik vind het geen date rape. Ik snap er bovendien niet veel van, maar kan er niet uit opmaken dat het nou echt die schuld van de jongens is. Oké, opdringen is nooit goed…maar ze is echt niet dronken gevoerd enz.
Als je weet dat je niet dronken thuis kan komen, drink dan niks. Ze had gewoon naar huis kunnen gaan. Ze dwongen dr niet ofzo.

-