Tips en opmerkingen zijn altijd welkom, graag zelfs! complimenten natuurlijk ook. n.n
In dit verhaal zijn sommige stukken helemaal waargebeurd, sommige stukken helemaal verzonnen, en sommige stukken deels verzonnen, deels fantasie.
Deel 2
De kaft:
http://i53.tinypic.com/9jlxt3.jpg
‘Lijk, albino, zombie!’ roepen ze voor de zoveelste keer. Waarom ik? Denk ik bij mezelf. Waarom moeten ze altijd mij hebben en niet Josefien of Menno? Zij zijn toch ook heel wit?
Heel de kantine zit vol, iedereen zit lekker te kletsen, eten of te roddelen. Waarom heb ik het idee dat iedereen het over mij heeft, denk ik bij mezelf. Ik neem nog een hap van mijn boterham. In mezelf bedenk ik wat ik fout doe, waarom iedereen wel vrienden heeft, en ik niet. Even kijk ik naar de klok. ‘vijf voor half, de bel zal zo gaan’ mompel ik in mezelf. Zo meteen hebben we geschiedenisproefwerk en daarna biologie. Ik loop alvast naar het lokaal omat ik geen zin heb om vast te zitten tussen al die leerlingen, ik houd niet zo van drukte. Wanneer ik net bij het lokaal ben gaat de bel. Iedereen komt in beweging en langzaam stromen de gangen vol.