If it's meant to be it will be, toch?

----------------

Hmmm lastig. Ik heb dit ook wel eens meegemaakt maar was ermee gekapt. Ik bood mezelf steeds aan en hij wuivde het weg zeg maar. Maar lief zijn op whatsapp kan die wel.

Ik heb geen idee wat je kunt doen, buiten het afsluiten van dit hoofdstuk van je leven (wat ik deed). Maar betwijfel of jij dat wilt doen.

Misschien moet je hem gewoon aanspreken

Je wil het misschien niet horen maar het lijkt me echt een foute kerel hoor.

-------------

Ik snap je reactie. En zo zou ik het misschien ook opvatten, alsof ie een vreselijke jongen is.
Maar er is ook sprake van vriendschap en niet alleen dit…

Als hij jou leuk vindt MAG het zo zijn dat mensen het doorhebben. Iemand die daar bang voor is, is er niet klaar voor om publiekelijk open te gaan met jullie (opbouwende) relatie.

Ik snap niet waarom hij bang is dat mensen iets gaan vermoeden. Alsof hij zich schaamt? :S

ik heb ook zo´n ´vriend´. hij wil graag seks met me maar geen relatie. daar komt het op neer. maar hij brengt het heel anders. heel lief en vrienschappelijk. heel geintresseerd naar mij toe etc. ik prikte er gelijk doorheen en ik denk dat jij dat ook moet doen.

Uit mijn leven bannen, gaat erg moeilijk door gezamenlijke vrienden. Maar je hebt wel gelijk dat ik het zo kan brengen en als het niet anders is, via whatsapp doen.
Ik heb ook een tijdje gehad dat ik er niet op inging en ondanks dat ik liet merken dat ik er geen zin meer in had, bleef hij geïnteresseerd in me en hielden we vriendschappelijk contact.

Hij zei zelf ook een paar maanden terug, laten we hier maar mee ophouden, het heeft geen zin. En ik dacht er toen zo ook over, maar dacht dat als ik het zou zeggen, dat ik hem kwijt zou raken. Maar dat was dus niet het geval, daardoor wist ik zeker dat we dus ook gewoon vrienden zijn en niet alleen op het gebied van meer.
En vervolgens een maand later, zien we elkaar met uitgaan en brengt hij me thuis en gebeurd er iets. Terwijl dit voorheen nooit gebeurde. Tijdens uitgaan zijn we gewoon vrienden en hadden we afgesproken het daarbij te laten, niet iets aan anderen te laten merken.

Ja maar hij vindt mij niet leuk-leuk, gewoon leuk als vrienden. En hij heeft een wat slechtere reputatie opgebouwd wat meisjes betreft en ik snap dat ie daar vanaf wilde. Want hij is een jaar al niet meer zoals toen. Dat ie daarom dat van ons geheim houdt kan ik me voorstellen.
Want onze vriendschap is niet geheim. Mensen weten dat we elkaar kennen en leuk met elkaar omgaan.

Hmm, zou kunnen. Zou dan misschien ook kunnen dat hij zich voor zichzelf schaamt? Dat hij zo open en bloot altijd was wat seks betreft. Maar zo is ie nu dus niet meer en dat wil ie blijkbaar zo houden, wat ik snap.:wink:

----------

Opzich, is er ook geen probleem tussen ons ofzo. En ben ik juist degene -omdat ik waarschijnlijk toch iets meer voel- die er teveel mee bezig is.
Maar ik vind het gewoon raar dat als het erop aankomt, dat hij totaal geen moeite doet…

Ik denk eerlijk gezegd dat hij een beetje een machtsspelletje probeert te spelen om te kijken hoe ver hij je kan krijgen… Als hij geen relatie wil maar wel steeds seksuele toespelingen doet lijkt het meer of hij je alleen daarvoor gebruikt?

---------------

Oooo dit had ik oook ooit ik werd vol gebruikt (zie ik nu!!) haha echt verschrikkelijk die onzekerheid. Dat wil ik echt niet meerrr.

Ik zou gewoon leuk met hem blijven praten maar niet nog eens vragen of het weer gebeurd. Als hij echt weer graag met je wilt afspreken vraagt hij dat zelf wel denk ik.

Hmm ik herken mezelf hier in, ik doe verdomd veel moeite voor zo een stomme jongen en telkens kan ie niet, en dan doet ie wel lief via chat…
En vergeten is onmogelijk als hij zo lief praat maar me vervolgens elke keer weer teleurstelt

ik denk er zo over
if it is meant to be eventually it will be, maar je mag het lot wel helpen :wink: . als je hem leuk vind maar niks laat merken en hem ook niks verteld en hij doet dat ook niet dan komt er nooit iets van, dusik denk neem het hef in eigen handen <3