Iewl! Zweten!

Heb ik de laatste tijd ook wel last van. Maar dat komt door mijn jas, hij is zo warm, zelfs in de winter. ^^ Maar wel vervelend inderdaad. Bij mij helpt deo wel, ik neem gewoon overal deo mee naartoe en er is geen probleem meer.

Idd, werkt geweldig <3
En je doet er ook nog eens heel erg lang mee!

Ik las trouwens net dat bij veel mensen het na ongeveer 2maanden niet meer werkte…
Ik gebruik het al een half jaar fzo en het werkt nogsteeds!
Maar dat verschild denk ik per persoon.

Klopt, ik gebruikte het ong. een jaartje en nu werkt het niet meer…

misschien ligt het eraan of je echt elke avond veel opdoet of niet? voor de zekerheid kun je altijd eens een keertje niet opdoen als je weet dat je de volgende dag(en) een donker shirtje aan hebt ofzo, want dan zie je geen zweetplekken.

anders weet ik het ook niet hoor, ik heb er geen verstand van!

Ik heb dus ook precies hetzelfde, ik zweet zo erg hea!
en ik heb dat odorex ook maar het werkt bij mij echt niet hoor. ik zweet er gewoon doorheen, het word ook niet minder ofzo.

Dus naast dat odorex, wat is echt een goed middel?

Bij de huisarts langsgaan en vragen wat hij ervan denkt. Hij kan je een speciale deodorant aanraden die je 1 x per maand moet gebruiken ( heeft m’n moeder gehad, werkt héél goed) of een behandeling met botox. Ze injecteren dan botox in je zweetporiën , waardoor je dus minder gaat zweten, dit moet je geloof ik om de zoveel maanden herhalen maar het werkt wel héél goed.

Odorex is ook mijn redding.

had ik ook,bn langs de huisarts geweest heeft speciaal iets late make
moet ik s’nachts insmere waneer ik wil en dn was ik mijn oksel (en soms heel mijn lichaam) met een verse citroen werkt super vooral tege de geur (paar minuten laten intrekken en dan spoelen) k gebruik deo van Adidas 3 acties ofzo iets vo maar 3euro en gebruik ook altijd parfum! sins dien merk k het nog amper

was ook altijd een zweetertje geweest (zit in mijn gene)

Odorex werkt bij mij ook niet meer hoor, volgens mij ben ik er nu immuum tegen.

bij mij ook niet meer ik heb steeds andere omdat ze steeds na een tijdje niet meer werken :S

probeer een keer Kristallen deodorant klikklikklik
dat blijkt heel goed te werken volgens een vriendin van mij =)

niet scheren maar epileren met zooeen epilleer apparaat
dan zweet je egt (!) veel minder !!!
want je zweet bij je oksels omdat het daar warm is en als je haartjes hebt wordt het daar nog warmer en ga je zweten (blegh!)

daarom zweer ik erbij dat je veeeel minder zweet als je epilleert

handige tips!
mijn wollen vesten gaan altijd heel snel naar zweet ruiken x) al na 1 dag. Dus ik had ook wel een goede remedie nodig.

Ik heb er vooral last van bij het fietsen,
ik doe ervoor altijd deo op maar dat helpt voor geen meter, maar een vriendin zij dat je daar niks aan kunt doen omdat het gewoon komt omdat je een dikke jas aan hebt enzo. Meer mensen last van? :slightly_smiling_face:

@ hierboven: heb ik oook.

maar ik zweet alleen in de ochtend … heel vreemd … naarmate het 3 uur en later is stop ik met zweten en droogt het zweet op. maar in de ochtend is het dan wel heel erg een rivier is het dan hahaa.

deze tips zijn echt handigggg :]]

Ja ik heb het ook alleen 's ochtends op de fiets, de terugweg heb ik er bijna nooit last van.

Als het te erg wordt kun je naar de dokter gaan (heb ik gezien op genante lichamen op rtl 5 elke zaterdag of zondag) dan krijg je een middeltje ervoor.

p