Iewl! Zweten!

Haaj,

Ik nogal een probleem: Ik zweet best wel erg. Wat voor deo ik ook gebruik (denk aan: rexona: anti-transparant) het blijft net zo erg! En ik ruik het zelf zelfs! Dat is goor! Weet iemand wat ik kan doen??

xx

langs de huisarts gaan.

Odorex extra dry was mijn redding.

Bij de apotheker zullen ze speciale deodorants hebben i think

inderdaad, je moét Odorex een keer proberen! ik had ook altijd heeele erge last en kon bijna geen normale shirtjes aan, en nu kan ik gewoon alles aan wat ik wil. dit werkt echt serieus, geen rommel.

Odorex Extra Dry Depper onderdrukt op een verantwoorde manier overmatige transpiratie en voorkomt transpiratiegeur. Je brengt de Depper ’s avonds voor het slapen gaan direct op je oksel aan, en je hoeft het maar 2 keer per week te gebruiken. Odorex Extra Dry Depper is door het deppersysteem makkelijk doseerbaar. Het is niet nodig naast Odorex Extra Dry nog een reguliere deodorant te gebruiken, maar dit kan uiteraard wel als je dat prettig vindt. Odorex Extra Dry Depper is veilig voor de huid en kleding mits de gebruiksaanwijzing nauwkeurig wordt opgevolgd. Odorex Extra Dry Depper is verkrijgbaar bij de drogist en in sommige supermarkten. De adviesprijs van Odorex Extra Dry Depper is slechts ¤ 3,79.

http://www.extradroog.nl/img/dry/2.gif

Inderdaad, ik kon helemaal niets aan en voelde me super onzeker. Nu heb ik helemaal nergens meer last van!

Hebben jullie met odorex ook dat ie na een tijdje uitwerkt… Ik gebruik het een half jaar en het werkt steeds minder, alsof ik er immuun voor word.

Jaa, die Odorex Extra Dry werkt echt heel goed. Die hebben we thuis ook.

+ volgende keer een duidelijke titel.

nee dat heb ik (nog?) niet, en ik gebruik het nu ongeveer een jaar.
en ehm ja ik weet eigenlijk niet hoe dat zou komen… misschien is je lichaam er een beetje gewend aan geraakt ofzo?

Ik zweette al door odorex heen na 2 maanden en het prikt best veel als ik in de week ervoor mijn oksels heb geschoren. :\

[i]Ik gebruik Therme Anti-Perspirant (klik)

Het koste wel 15 euro, maar ik ben er héel blij mee. Het werkt 5 dagen,
en ook al douch je je. [/i]

als het echt heel erg is en er niks werkt dan kun je ook informeren naar botox

Heb je dat sineo (volgens mij schrijf je dat zo) al geprobeerd? Dat werkt wel écht…
Tenminste, positieve dingen over gehoord van vrienden:’)

Ik heb er ook last van gehad, en verschillende middeltjes gebruikt. mijn ervaringen:

• Odorex (extra) dry. Werk super… voor een tijdje dan. Na ong. 2 maand was het bij mij uitgewerkt. Dus in de zomer zou het wel kunnen… maar dan moet je ff een ‘stop’ nemen in de winter. Constant gebruik is ook niet heel goed voor je oksels. En je gaat wel wat meer op andere plekken zweten, maar niet hinderlijk. (prijs 2,50 tot 3 euro ofzo)

• Deoleen. Werkte bij mij voor geen meter, maar dat verschilt per persoon. Bij iemand anders die ik ken werkt het juist super, dus verder geen ervaringen (prijs 3 tot 6 euro ofzo)

• Syneo 5. Dit werkt bij mij super. Het zweten stopt niet hélemaal, maar je hebt in elk geval GEEN zweetplekken. Het werkt super lang (4/5 dagen!) Het enige nadeel is, dat het erg duur is: 18 euro. Je doet er dan wel een halfjaar mee. Ik ben dit product op het moment aan het gebruiken.

één van deze middeltjes, in combinatie met een anti-trans deo moet volgens mij wel werken.

Succes ermee !!

therme. kan je by elke drogist krijgen…
heel handig. om de 5 dagen oopspuiten.
en gegarandeert zweetvrij :stuck_out_tongue:

ja, dat ja :slightly_smiling_face: