iets wat je vroeg wilde doen/hebt gedaan en wat nu echt heel raar is

Vroeger had ik een beste vriendin, die dat nu nog steeds is. Ik had toen ik een jaar of 8 was op tv gezien dat 2 blote mensen op bed lagen. Ik weet niet wat er in mijn hoofd gebeurde, maar ik vond het intressant ofzo? Ik wilde het met die beste vriendin gaan doen, zodat we ‘konden bewijzen dat we echt beste vriendinnen waren’. Ik had het op een briefje geschreven, maar toen was ik het kwijtgeraakt en kon het niet meer ofzo (idk). Nu ik hier zo overna denk, is dat echt best wel raar. ALs ik dat briefje niet was kwijtgeraakt, had ik gewoon naakt met mijn beste vriendin gelegen. Waarschijnlijk waren we dan niet eens vriendinnen meer.

Heeft een van jullie ook zoiets gehad? Dat je vroeger gewoon wat deed, maar nu je erover nadenkt het best wel raar en fout is?

(omg nu ik dit zo even doorlees is het echt een heel raar topic HAHAHA)

Hahah jaa. Vroeger toen ik klein was op de basisschool hadden we altijd logeerpartijtjes met de meisjes. En dan bleven we stiekem tot na 12 uur op & dan keken we “grote mensen tv” oftewel die 0906 0123 commercials. Toen vonden we het altijd raar dat we “moesten plassen” van die commercials.

Ja. Nu ik daar op terugdenk is dat heel raar en fout. En ben ik erachter dat dat gevoel niet helemaal hetzelfde is als “moeten plassen.” Zit je daar met een groep basisschool meisjes die opeens allemaal tegelijk “moeten plassen.” Raar. Oke waarom deel ik dit met het internet?

omg das idd best wel fout ja hahaha :’)

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

-

Haha heel herkenbaar… Mijn bijdrage hieraan is doktertje spelen, inderdaad zo rond 9-10 bij logeerpartijtjes met mijn beste vriendinnen. Grappige is dat ik dat ook nog heel scherp herinner, terwijl de meeste herinneringen aan zo lang geleden toch wat vager zijn. Maar goed dat us eigenlijk een heel ander onderwerp.

^ Oja haha, ik ging ook wel is doktertje spelen met een vriendin en haar zus. En ik vond het een lekker gevoel ofzo, echt fout. Daarom wilde ik altijd de patient zijn omg hahaha

Ik denk dat je sommige dingen best voor jezelf houdt hahaha. Elk seksueel gerelateerd ding dat je als kind hebt gedaan, is compleet normaal.

Ik ging altijd met m’n vriendinnetjes naar het zwembad, en daar waren altijd 2 dingen waar dan stroming uit kwam. Dan gingen we altijd aan de rand van het zwembad hangen terwijl de stroming tegen ons aan kwam. En vaak stonden we dan met onze voeten tegen de rand van het zwembad aan, waardoor dat water tegen onze kut aan kwam. En dan kwamen we wel eens klaar en dan was het zo van ‘deze stroming voelt echt lekker’

Achteraf echt héél erg fout, ook al wisten we toen nog niet eens wat seks was. :cold_sweat:

En ik speelde een keer doktertje met een vriendinnetje, en toen had ze zo’n thermometer in m’n kont gestopt om te kijken of ik koorts had. :flushed:
Toen achteraf bleek dat ze hem ook al in de kont van een ander vriendinnetje had gestopt, en hem niet had schoongemaakt…

^ :flushed:

Als ik bij een vriendinnetje was deden we het licht uit en stonden we tegen over elkaar en deden we steeds meer kledingstukken uit (gewoon sokken, topje) maar ik dacht daar laatst opeens aan terug van wtf :cold_sweat:

En ik bedenk me net dat ik vroeger ook altijd met m’n vader of moeder ging douchen. En als ik een weekendje weg ging mocht er wel eens een vriendinnetje mee, en dan gingen we ook gewoon samen naakt douchen. Of als er iemand ging logeren, gingen we samen douchen. Toen was dat veel gezelliger dan alleen, maar nu denk ik echt van WTF waarom deden we dat…
En ik wilde vroeger altijd ‘verkering’ met de stomste jongentjes van de klas, omdat die het knapst waren. Beetje oppervlakkig was ik haha. :cold_sweat:

Ik en een vriendin deden vroeger altijd tegelijk tegen een kussen aan rijden, omdat dat een fijn gevoel gaf… Later is dit natuurlijk echt beschamend, vooral omdat we het allebei nog weten.

Dat denk ik ook, want op dat moment besef je toch nog niet wat je doet dus zo erg is het allemaal niet.

En dingen als samen douchen als kind vind ik eigenlijk ook gewoon normaal.

Op de basisschool ging ik elk weekend bij mijn beste vriendinnetje logeren en wij gingen ook altijd samen in bad, die vader kwam ook wel eens gewoon de badkamer binnenlopen dan. Maar dat maakte mij echt niet uit hoor, komop je bent kind :stuck_out_tongue:

Wat wij (ik en mijn beste vriendinntjes) ook een keer hebben gedaan was ‘gekke bekken trekken’ maar dan met onze geslachtsdelen HAHAHAHA. Maar wij hadden toentertijd geen idee wat je er nou werkelijk mee hoort te doen ofzo. Dus i dont care haha.

HAHAHA dit heb ik ook gedaan (’:
“haha ik moet altijd plassen als ik zulke dingen kijk” was het dan…

Ik heb ook een keer met een vriendin de code van de ‘volwassenen-TV’ gekraakt… Wij hadden geen idee wat het was en wilden gewoon weten wat er achter die code zat :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zat vroeger altijd met een vriendin in bad, douchen heb ik ook weleens samen gedaan, en dat vonden we compleet normaal.
Ook het massagespel… Dan gingen we elkaar om de beurt een massage geven. Dat was raar. Ook weet ik nog dat we dan een bakje pakten en daarop gingen oefenen met zoenen… En ik zei toen "waarom oefenen we niet op elkaar?” :cold_sweat:

hahahaha dit topic is hilarisch, echt leuk :smiling_face_with_three_hearts::hugs::kissing_heart: