Iets uit Amerika

ik vond alle pindakaas uit amerika vies xD
Godzijdank hadden ze heerlijk nutella chocopasta :grinning:

Kleding van Abercrombie and Fitch, Hollister & Co, Victoria secrets, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Banana Republic enzo. Of sneakers van Nike. (y)
alles is daar zo goedkoop, i love it.
of flesjes met frappuchino’s van Starbucks uit de supermarkt!

ik zou Uggs vragen.
of… ander merk schoenen.
Kleren.
make up.

Bedankt voor de tips! :grinning:

ja, ik ben in amerika geweest… atlanta en miami…

maar je mag dus geen eten mee meenemen in het vliegtuig, weet niet of dat anders geld voor stewardessen?

maar ze hebben echt geweldige kleding daar ^^ ik neem aan dat je tante wel iets onwijs leuks voor je uit kan zoeken… want als je echt iets op naam gaat zeggen van : ik wil dat en dat shirtje in die maat van dat merk.
dan gaat ze dat echt niet vinden… die winkelcentra zijn zo huge daar…

echt geweldig :slightly_smiling_face:

Abercombie and fitch :slightly_smiling_face:

allstarsduh.

of een adidas vest.

het mag wel in je koffer hoor

misschien een t shirt met I<3NY , mssn wat cliché… ik kocht er een t shirt met NYPD (en eronder zon typisch politie ‘batch’ eronder, wel leuk hoor :slightly_smiling_face:

je mag wel eten in het vliegtuig meenemen.

zo’n koffietassen van starbucks <3

idd all stars (of one stars) dat is daar zoveel goedkoper want ik had daar ook die schoenen gekocht voor 20 dollar en liep ik laatst in de stad zelfde schoenen 80 euro!

Uggs, Abercrombie & Fitch, Victoria’s Secret… ik zou het wel weten hoor haha :slightly_smiling_face:

Wat is er geweldig aan Mountain Dew? x]
Is dat zo lekker?

OT: Ik heb geen idee, iets wat veel goedkoper is daar. Oftewel ik zou het ook niet weten xD

zo’n barbie nagel printer! geweldig! ik ben er verliefd op

nou ik zou het wel weten!

abercrombie abercrombie abercrombie en nog eens abercrombie (L)(L)(L)
en uggs, en als je iets wilt dat ze alleen in amerika hebben qua snoep moet je SOWIESO vragen of ze een reep chocola van Hershey’s meeneemt, je smelt zo lekker is dat. of Hershey’s kisses dat zijn kleine chocoladesnoepjes of natuurlijk reece’s pieces (een soort m&m’s maar dan met pindakaas, klinkt vies maar is zooooooo lekker)

Ik zou uggs vragen & adidas vest(en)…

All Stars & tons and tons of make up.
En nikes <3

Wow, dat lijkt net op caviavoer haha xD