Iets tussen jou en je vriend (dat niemand (snel) begrijpt)

Hebben jullie dat ook? Een inside-joke, woord, afbeelding, gebaar of een verhaal tussen jou en je vriend? Iets dat een ander niet snel begrijpt?

Ik heb één heel mooi gebaar dat echt iets is tussen mij en mijn vriend. In de trein zat ik ooit naast twee meisjes die gebarentaal kenden (ze werkten met doven denk ik?). Ze hadden het over “I love you” zeggen in gebarentaal. Ik vroeg gelijk hoe dat moest omdat ik het bij mijn vriend wilde uitproberen. Ze lieten het zien en dat was eigenlijk heel simpel (http://www.standaard.be/A…ac7d5cb622ff8.jpg.568.jpg).

Zij zaten toevallig ook in de bus naar school (samen met mijn vriend met wie ik daarvoor had afgesproken) en we zeiden zo “HEY! Toevallig!”. De meisjes zagen mij met mijn vriend en vroegen me of ik ‘het al had uitgeprobeerd bij mijn vriend?’. Mijn vriend zo: “Huh?”. En ik deed dat gebaar opeens en hij begreep er niets van. Tot ik dus uitlegde dat het I Love You/ik houd van je betekend en dat de meiden mij dat in de trein hebben geleerd. Hij vond dat zo leuk XD!

Toen hij mij die dag op mijn trein zette deed hij dat gebaar en ik deed het terug. Dat was maaaanden geleden en we doen het nog steeds elke keer wanneer we afscheid nemen! Sommigen denken vast: Huh? XD Zo’n ‘rock’ gebaar ofzo? Behalve de mensen die gebarentaal kennen dan :3

Verder hebben we wel meer inside jokes maar dit vind ik de leukste!

Aww dat is echt heel lief!

Als ik headset tegen mijn vriend zegt snapt hij me meteen. Ooit vertelde hij me dat jongens uit zijn klas een blowjob ‘headset’ noemde. Vandaar :’)

Mijn vriend en ik zeggen altijd ruzie i.p.v seks. Komen wel eens rare gesprekken uitgerold. :’)

Hahah echt leuke dingen hierboven XD. Mijn vriend en ik zeggen vaak rollebollen i.p.v. seks.

We hebben ook rolmopsen. Dat hebben we van zijn broer gejat :stuck_out_tongue:. Dan gaat de ene zich wikkelen in de dekens en over de ander rollen in bed :’). Slaat echt nergens op maar het is wel grappig XD.

Het grappige is, zulke dingen gaan meestal over seks :’)

Ik en mijn ex zeiden altijd in plaats van ‘seks’ saai doen.
En als we vliegtuigen zie, zeggen we altijd "Hey, een niets!’

o haha, daarvan hebben we er heeeel veel

wij zeggen altijd ‘Weet Ik Toch’ en dat is dan de witte versie van jeweetwel.
(haha, eens kijken of iemand het snapt:’)

en sinds vandaag hebben we een grapje over dean saunders bij iedere kale kop die we zien:’)

en nog veel meer van dat soort dingen, die van mij gaan trouwens ook allebei niet over seks(:

WIT

‘‘We eten kip.’’ De betekenis ervan ga ik niet zeggen :’)

Ehh blaffen en dat we onze kinderen later gaan invriezen :'3

haha, ja, kan je begrijpen dat we hier dan ook nog echt de grootste lol om hebben? We zijn echt een stelletje idioten:’)

We hebben trouwens ook de rare gewoonte om over elkaars mond te likken tijdens het zoenen, en dan ook echt over elkaars hele gezicht :’)

Mijn vriend zei een keer ik heb zin in dadelijk, maar ik verstond suriname. Dus ik zeg huh suriname, nu zegt ie altijd suriname *wenkbrauwwiebel* haha.

We hadden het een keer over honger hebben, weet niet eens meer hoe het precies ging. Maar ik zei toen voor de grap ‘honger naar elkaar hebben’. Dusja, als mijn vriend zegt dat hij honger heeft weet ik al waar hij zin in heeft :stuck_out_tongue:.

Hij is de pedofiel/pedobear en ik ben de paus. Als we dan bij elkaar liggen dan spreken we elkaar aan met die namen xD Klinkt nogal fout als je dan bijv. langs mijn kamer loopt.

En altijd knort zijn buik als hij bij mij is, en als ik bij hem ben dan knort mijn buik. Daar hebben we een spelletje van gemaakt. Als je buik knort dan krijg je een punt. En wie als eerst 5 punten heeft krijgt een zoen. ^^

hahaha yes wij ook ;d.

ja, dat vind mijn vriend ook leuk. dan schuift hij langzaam naar me toe alsof hij me gewoon een kusje op m’n wang wil geven, maar dan last second likt hij gewoon m’n hele hoofd onder. Echt heel vies. :")

mweh ik heb niet echt zoiets met mijn vriend geloof ik.

Haha ik kan er echt niet tegen als mijn vriend zo’n stom dansje met zijn handen doet, dan begin ik hem meteen te slaan :stuck_out_tongue: andere mensen snappen er dan nooit iets van haha :stuck_out_tongue:

Een heleboel injokes en woorden die alleen wij gebruiken.

Zoals “mokkomokko/pokkopokko”, de deur opendoen en met een te blij hoofd “heeyyyyyyyy” :grinning: zeggen, huilen naar de maan als een eenzame wolf, jezelf huilend voor de spiegel aftrekken met je eigen tranen als glijmiddel, op te rare opmerkingen met een strakke kop en een deadpan toon reageren “ja maar dat ben je toch ook” oid, doen alsof we elkaar een kusje geven en dan een likje geven, bij lelijke mensen zeggen “hmmm… zo sexy…”, blootvoets en zwanger in de keuken staan, eindeloze “superserieuze” discussies over harde eieren vs. zachte eieren en pre pindakaas met hagelslag vs anti pindakaas met hagelslag en linker/rechter sokken vs gewoon aantrekken wat er ligt, elkaar proberen te laten walgen met grappen of opmerkingen tot één van de twee het opgeeft…

En nog heel veel meer. We zijn zo verschillend, maar qua rare gewoontes en gevoel voor humor zijn we precies hetzelfde.