Iets tegen roos?

Denk dat heel veel mensen hier struggles mee hebben. Maar wat is nou HET product/methode om van die ellendige witte schilfertjes af te komen?
Ik heb van mezelf erg donker haar, dus ‘t is zwaar irritant dat je het erg goed ziet bij mij :’(

Head and Schoulders werkt voor mij altijd nog het beste, maar je zou ook elke goedkopere variant shampoo kunnen uitproberen. Daarnaast oppassen met te heet water en krappen aan je hoofd.

Heb het zelf niet geprobeerd maar een vriendin van me gebruikt zelf zwitsel shampoo tegen roos

Head and Shoulders werkt voor mij fantastisch! Je hebt tegenwoordig verschillende variaties voor bijvoorbeeld als je ook last hebt van een gevoelige hoofdhuid. Kijk daar eens naar! :slightly_smiling_face:

Ik heb heel erg vaak last van schilfertjes en las eens op pinterest dat als je appel cider azijn mengde met water en dan over je hoofdhuid masseerde en dan uitspoelen dat het dan een stuk minder werd.

ik heb dit geprobeerd de dag voordat ik naar de kapper ging en normaal zegt mijn kapper wel iets over het roos maar nu deed ze het niet. en zelf merkte ik ook verschil
misschien moet je dat eens proberen

@karbonkel @yvetteknowsbest @stoned_love
Ok dankjullie! X

Ah bedankt!