iets tegen haaruitval?

Hoihoii!

Ik heb een probleem, ik bedoel niet mijn probleem maar mijn moeder’s probleem!

Maargoed, me moeder heeft heel veel haaruitval en heeft een haar als een jongen maar dan heel dun haar die nooit groeit en ze koopt de duurste spullen enzo maar die werken niet! En ze word bijna kaal!
Ze heeft genoeg vitaminen, ze slikt ook pilletjes in…

Maar het lukt niet, ze krijgt geen dikkere haar ze gebruikt echt alles haar maskertjes haar groei pilletjes goeie haar shampoos haar olies echt alles wat je, je kan bedenken!

Wie kan me helpen? Wie weet een middel dat echt gewoon goed werkt?
En dat ze dikkerder haar krijgt enzo…
Alsjebliefd heeft iemand goeie tips?

Liefs.

Alsjebliefd iemand die me helpt =(?

up?

:frowning_face:.

Ik heb weel eens gelezen dat ijzer en vitamine c en b2 kunne helpen daar tegen .

ik heb ook last van haar uitval door de hormonen van me zwangerschap ik moet nu extra vitamine 12 slikken!! miss dat dit haar helpt

Uhm, als ze begin is met dieeten kan het daaraan liggen en anders haartransplantatie?? Als een soort extreme oplossing…

Gaa anders naar de huisarts!

Nee ze is niet begonnen met dieeten, me moeder is wel eens geweest naar de huisarts maar die heeft haar echt niet goed geholpen -.-’

Nee ze is niet zwanger, ze heeft ook al die extra vitamines geprobeerd!
Maar niks werkt echt helemaal niks!

Wie gebruikt hier een goeie creme ofzo? >.<

Veel vitamine B eten zei mijn kapper =)

Ja maar dat heeft ook al niet gewerkt…

Kent iemand een goeie haar olie of een goeie haarcreme ofzo?

[i]Van olie/shampoo/crème/middeltjes en die shit, wordt het haar alleen maar dunner.

Is ze al in de overgang toevallig? Dat kan ook hè[/i]

Sorry voor deze hele late reactie maar als ze er nu nog last van heeft, idd vitamine b (weet niet welke cijfers) en minoxidil oplossing, dat moet je op je haar doen met een pupetje.
In Essen is er een apotheek die het heeft, Apotheek VAN SCHIL.
Telefoon is: 036672112
Nieuwsraat 31 2910 Essen

Je moeder heeft waarschijnlijk alopecia areata. De haarwortels worden dan aangetast en haar haren vallen uit. Bij de meeste mensen met alopecia areata herstelt de haargroei dan weer binnen enkele jaren uit zichzelf. Dus ze zou af moeten wachten, verder is er niets aan te doen. Vitamine B12 is de vitamine voor mooi haar & nagels.

Als ze echt alles geprobeerd heeft; dan wordt ze kaal helaas =(

Ik moest hier gewoon hard op van lachen, als die sirieuse rascties en dan opeens dit, het klonk zo droog.

dan is ze nu kaal bedoel je :slightly_smiling_face:
topic is van 2 jaar geleden