Iets te maken van spijkerstof?

Ik heb een oude spijkerjas van m’n vader gekregen. Alleen ik weet niet wat ik er allemaal mee kan doen. Ik dacht zelf al wel aan strikjes ofzo, maar meer kon ik zo niet bedenken. Weten jullie miss iets? :’)

iets op borduren?

@Lily7
Het is niet om te dragen trouwens, bij mij is het net een jurk haha.

Misschien kan je hem inkorten? Of de mouwen eraf halen en wat van de onderkant zodat het een soort spijkerjasje/spijkergiletje is, als dit:

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/River11.jpg

Ja, is een leuk idee! Alleen lijkt me erg moeilijk… :’(

Er studs opmaken!

@FAKEIT ze zegt net dat ze hem niet gaat dragen (:

Vuilnis

Je kan er een clutch van maken

upje ! (ik heb 3 oude spijkerbroeken in verschillende kleuren die ik niet meer pas :stuck_out_tongue:)

een kussen? haha, nee ik heb geen idee ;s

Een tas? Misschien een armband?

ah ik dacht om hem op te fleuren, vandaar het borduurwerk =p

maar ja inkorten, ofwel iets van maken

Ik persoonlijk heb een portefeuille gemaakt van een oude jeansbroek =)

Mijn zus had vroeger eens een tas gemaakt van een echte spijker broek! Met de kontzakken als gewone zakjes aan de voorkant van de tas! Hij was echt heel leuk geworden! Met rits erin gezet! Misschien moet je dan eens googlen als je dat wilt maken

Ik maakte er vroeger altijd tasjes,knuffeltjes etc. van…
Zie dit maar als een up, haha!

Bedankt voor ideeën :’)

Ik ben niet zo goed in naaien, kan wel een strikje naaien, maar veel meer ook niet echt. Maar die clutch is wel erg leuk. Tas ook trouwens, maar dan moet ik een spijkerbroek hebben haha. En knuffeltje is ook heel leuk idee!

@Lily7
Nouja, het is voor mij net een jurk, en het is een oude spijkerjas van m’n vader… En dat is veeel te groot voor mij haha. Dus ik doe het maar niet aan…

Maak er dan een soort jurk van? Er zijn genoeg naai-tips en weetjes te vinden via google etc.
Probeer is iets geks, een kussensloop lijkt me ook een leuk idee en je kan het zo moeilijk maken als je zelf wil.

Een tas is idd erg leuk!

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/209069

Dit soort dingen mogen hier. :slightly_smiling_face: