Hai allemaal!
Ik twijfelde of ik het hier zou vragen, maar aangezien ik nogal clueless ben vraag ik het maar gewoon hier :’) Ik heb een soort van probleem? Het klinkt vast stom, maar ik heb niet zoveel ervaring hiermee :’)
Ik ken nu ongeveer drie dagen een jongen, waar ik gister ongeveer twee uur mee op Whatsapp heb zitten praten (ik ken hem via een vriend). Ik vind hem heel aardig, maar het probleem is dat hij een beetje hard van stapel loopt, tenminste, voor mijn gevoel… Ik ben niet echt een extreem spontaan persoon en vind het fijner om iemand wat beter in het echt te kennen, maar hij zit als we op Whatsapp praten om de 5 minuten wel weer te zeggen dat een dag wel heel lang duurt als hij me niet spreekt, dat hij me wilt knuffelen als hij me nog een keer ziet (we hebben elkaar pas één keer in het echt gezien) en dat soort dingen. Ik ben nogal verlegen, wat niet echt helpt, ik heb elke keer geen idee wat ik moet reageren… Ik wil best wel een keer met hem afspreken, maar op dit moment voel ik me er een beetje ongemakkelijk over… ;(
Stel ik me aan? Of moet ik gewoon tegen hem zeggen dat ik het liever wat minder hard van stapel wil laten lopen?