sorry voor dit onzin topic
maar ik heb echt niks te doen wil naar de stad gaan maar het is zondag:(
weet iemand iets te doen?
omg zelfde hier…
ben maar bij zowat ieder topic bezig… beetje op twitter en hyves, chocolade erbij …
en maar zielig wachten tot ik weer na bed kan
@Kkyraaa
indd ik zit ook op twitter enzoo te vervelen
Ga anders naar het spelletjesforum?
Ik heb hetzelfde wou gaan sporten maar gaat niet omdat de straten zijn afgezet door zo’n wielren gedoe haha.
ik ga lekker schoonmaken… vind ik niet erg… en is nog nuttig ook!
Ik verveel me en ik heb zin om creatief te doen maar kweenie hoe D:
ik eet een broodje ei, en zit wat op girlscene rond te kijken, beetje te twitteren en te vervelen
hahah ik dacht @Kkyraaa ? hoe weet ze me twitt naam nu
maar vrij logies he hahaha
Ik ga zo naar de bioscoop.
ik moet huiswerk maken <_<
Ik ga vandaag allemaal filmpjes kijken op YT over biologie, wiskunde en scheikunde zodat ik alles weer een beetje snap. En dat is eigenlijk best … leuk. :'D En daarna ga ik uit eten (:
Als je niks te doen hebt mag je mn huiswerk wel maken Ik ben daar nog wel ff mee bezig
Ik heb vanmorgen huiswerk gemaakt en ik moet zo werken…
Topzondag dus.
Heb net wat huiswerk gemaakt en tv gekeken ik ga zo weer verder met huiswerk.
Ik ga waarschijnlijk ook niet zo veel doen, nooit op zondag eigenlijk. Zaterdagavond uit tot laat, dan zondag altijd maar een beetje luieren en dat vind ik nog heerlijk om te doen ook. Strakjes wat huiswerk maken, als ik dat heb en daarna Feyenoord kijken. Misschien eind van de middag nog eventjes met me ouders een stukje rijden/patatje halen ergens.
Hmpff, ik lig ziek in bed… Lang leve het nederlandse weer
@livethegoodlife
Wow, mijn dag is echt gewoon precies hetzelfde! Alleen Feyenoord veranderen in PSV (:
Heb ook nooit echt veel te doen op zondagen, maar vind het helemaal niet erg.
Het is impact in Helmond
Gratis festival!
ik maak mn huiswerk en ruim mn kamer op, en ben half ziek dus ik lig ook wel eens even op de bank haha.