Iets speciaals voor Mama

Heey meiden!

Mijn moeder is deze maand jarig en ik wil graag iets heel speciaals voor haar kopen.
Mijn moeder is echt heel belangrijk voor me en dat wil ik haar graag laten zien.
Ik dacht aan iets van sieraden met er iets ingegrafeerd ofzo?
Weten jullie iets leuks en betaal baar? En waar kan ik dit het beste doen? ik wil wel graag echt zilver want ik kwam alleen maar nep tegen en dat wil ik liever niet…

Alvast bedankt!
xx

hmmm, ik heb mijn moeder voor haar verjaardag een hele mooie foto van mezelf gegeven, had ik speciaal laten maken bij de fotograaf met een roos en een gedichtje die ik zelf had geschreven… ze vond het zo lief, dat ze ervan moest huilen!

of misschien kan je een leuk fotoboek maken met allemaal foto’s van jou en je moeder? allemaal dingen die jullie hebben meegemaakt?

Bij de juwelier? Van de ene kant is dat niet echt betaalbaar, maar ik zou eigenlijk nergens anders weten? :open_mouth:

ik weet niet wat je betaalbaar vind maar bij lucardi heb je wel van die hangertjes in het zilver die je kunt laten graveren, of misschien heb je een leuke foto van jezelf voor in een medaillon. Mijn moeder heeft voor haar verjaardag een gouden medaillon gekregen met de foto’s van mijn broer,zus en mij gekregen van toen we nog klein waren

Je kunt ook een mooi sieraad kopen wat iets minder duur is en dan nog een persoonlijk fotoboek erbij doen ofzo. Allemaal dingen waaraan jullie goede herinneringen hebben inplakken en er lieve dingetjes bijschrijven. Ik weet niet hoe het met jou budget staat, maar dat van de meeste mensen van mijn leeftijd is niet echt groot haha. Mijn moeder wil daarom nooit dat ik echt dure dingen koop, dus daarom ga ik altijd voor iets persoonlijks of doe ik samen met mijn broer en kopen we dan één cadeau.

PS: ik heb dit net getypt en nu zie ik pas dat maximutjuh hetzelfde idee had LOL.

Heeft iedereen hier echt zoveel foto’s met haar moeder? Ik zie bij elk cadeautjes topic staan “een fotoboek” :stuck_out_tongue:

Maar ik vraag me af of ik echt de enige ben die daar net 1 foto in zou kunnen plakken ofzo?

Awh lief. Ik denk dat ze alles wel waardeert :slightly_smiling_face:

Gewoon de juwelier? Het is maar wat je kiest. Als je een hanger kiest en je daar iets in laat zetten… Je koopt daarbij nog een simpel zilveren kettinkje. Ik denk dat dat in prijs nog meevalt. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon naar de juwelier stappen en vragen wat het kost en zeggen wat je budget is. Dan kan hij je laten zien wat de mogelijkheden zijn. Je moet natuurlijk wel van te voren even weten hoelang dat kettinkje moet zijn! (Als je voor een ketting gaat) Je kunt dan een ketting die je moeder heeft opmeten zodat je dat in elk geval weet:)

Je kunt ook idd een foto laten maken bij een fotograaf. Of je doet een fotoshoot samen met je moeder cadeau! Je kunt de foto dan groot (net zo groot je 'm wil) laten afdrukken en in een mooie lijst doen! Die zal vast prachtig hangen in de hal, woonkamer of slaapkamer! Of ergens anders natuurlijk :slightly_smiling_face:

Misschien een medaillon met een foto van jou erin geven? Een kettinkje met inscriptie vind ik persoonlijk niet echt iets wat ik aan mn moeder zou geven…

Een bos bloemen + fotolijstje met een foto van jou en je moeder ofzoiets?:slightly_smiling_face: