Iets speciaals met haar

Heey!
Ik wil heel graag iets speciaals of leuks met mijn haar doen.
Niet dat ik er heel ontevreden mee ben, maar het zit altijd hetzelfde.
Ik heb lang stijl blond haar (licht blonde kleur, tot een stuk onder mijn borst zegmaar, geen laagjes ofzo) het zit dan ook altijd vast en heel soms in een vlecht (knot of staart staat mij gewoon niet)
Maar nu wil ik er iets speciaals mee doen, verven, knippen of gewoon een leuk nieuw kapsel om te proberen.
Weten jullie wat? En hoe ziet jullie haar meestal?

Miss kan je het korter knippen(Schouder lengte)
En dan laagjes,En de voorste pluk kort?
Heb ik gisteren gedaan =)

ik heb hetzelfde haar als jij alleen dan wat langer.

ik heb er afgelopen zomer Dip/Dye in gedaan, maar dan moet je er wat geld voor over hebben. ik was ongeveer 50 euro kwijt en moest 3 uur in de kappersstoel zitten. achteraf gezien had ik het waarschijnlijk ook zelf kunnen doen voor 20 euro.
# je zou natuurlijk laagjes in je haar kunnen laten knippen

# Bruine lowlights?

# een ballerina knot. Je kan heel makkelijk een grote knot maken met een donut. geen echte of course. ze zijn te koop bij de etos en soort plastic ronde donuts. uitleg staat vast wel ergens op internet. ik zie dat een knot je niet staat maar deze knot vind ik erg Classy, Daarom moet je het misschien een keer uitproberen. die haar donut is trouwens wel 5 euro, beetje zonde als je hem nooit gebruikt

http://www.mrsbleeker.nl/wp-content/uploads/2011/08/hairdonuts.png

Je kunt er laagjes in laten knippen, dat maakt het gelijk al speelser! En een spoeling (verf) er over heen kan een andere uitstraling geven.

Heb je misschien een foto of wil je anoniem blijven? :slightly_smiling_face:

Misschien laagjes laten knippen & highlights?
Of een schuine lok?
Ik zou als ik jou was sowieso voor laagjes gaan & dan verder nog kijken wat je dan wilt. :slightly_smiling_face:

een andere kleur verven? Misschien bruine highlights?
of in laagjes knippen is ook leuk, je haar in een donut knot doen,
een paardenstaart maar dan inplaats van elastiekje een plukje van je eigen haar eromheen wikkelen en vast zetten met een schuifspeldje.
er zijn zat leuke dingen! succes x

hier is een foto,
ik heb wel mijn gezicht er af gehaald :slightly_smiling_face:

dankje voor het reageren, ik wil ook graag dip dye ofzo doen alleen ik weet niet in welke kleur…
en ik heb al een haardonut (iets van 1 euro bij primark!) maar het staat me verschrikkelijk, haha
x

Je zou ook een bob kunnen nemen waar het aan de voorkant langer is dan aan de achterkant, dat vind ik persoonlijk altijd heel gaaf!

Ik heb dipdye zelf gedaan. Rode dipdye. Mijn haar zelf is bruin. Met jou haarkleur zou ik voor roze, perzik, of blauw kiezen persoonlijk. (erg mooie haarkleur trouwens :wink: ), er staan genoeg dipdye DIY’s op youtube! Laagjes erin is ook een goede, of een keer wat korter? Of een minihanenkam maken?

ja, ik zat ook te denken aan perzik! zo zeg maar:

maar ik ben een beetje bang dat het niet zo mooi wordt…

Die is echt heel mooi!

Doe het! Wie niet waagt, wie niet wint!

Je hebt wel ongeveer dezelfde kleur als op die foto, dus ik denk dat roze wel heel mooi gaat worden!

Ik denk dat dit je heeeel mooi zou gaan staan!

Je kunt beter je haar in laagjes knippen dat geeft je meer volume! En misschien een (schuine)pony zou wel leuk staan. Als ik jou was zou ik het beter niet verven , want het verpest je haar en je hebt al een super haar kleur.

Ik hoop dat mn tips je helpen

Er is een algemeen kapsel en dip dye topic. Beter kun je daar je vraag stellen.