Iets speciaal doen met 1-jarige relatie.

Hallo lieve mensen. Aangezien ik geen vrienden heb wil ik aan jullie vragen of jullie mij tips kunnen geven of leuke ideeën hebben. Mijn vriend en ik hebben bijna een jaar. Dit willen we graag vieren door iets speciaals met elkaar te doen, iets bijzonders. Maar we weten niet echt wat. Hebben jullie misschien leuke ideeën of tips ?

Liefs!

Wat impolite zegt is inderdaad heel leuk, iets doen wat jullie op jullie eerste date deden. Of een van jullie mooiste dates uitkiezen en die herbeleven. Verder zou ik niet heel veel bijzonders weten, de standaard dingen zijn meestal gezellig uit eten gaan, filmpje pakken of lekker een avondje samen zijn. Of misschien kunnen jullie een weekendje weg!

Wij zijn 3 dagen op vakantie gegaan met een verrassing vakantie (we kwamen uiteindelijk in Milaan terecht). Dit was trouwens gecombineerd met onze verjaardagen, want het was behoorlijk aan de prijs. Zelf vond ik het wel leuk om voor ons eerste jaar iets heel bijzonders te doen. Volgende jaren wordt waarschijnlijk minder spectaculair.

Zoals koetje ook al heeft gezegd: Ga een weekendje weg. Het hoef niet duur te zijn. Op plekken zoals vakantieveilingen kan je vast wel iets mooi vinden :wink:

Het hoeft niet duur te zijn. Je zou ook een picknick in huis kunnen regelen. Dus kleedje over de vloer. Hier en daar kaarsjes. En op het kleed samen jullie diner eten.

Gewoon iets lekker gaan eten en dan daarna naar de bioscoop/schaaten/snowboarden/…? Iets wat jullie leuk vinden dus.

Een paar weken voordat we een jaar hadden zijn we een weekendje weg geweest, maar dat was niet speciaal daar voor. Op de avond dat we een jaar wat hadden, waren wij op een festival. Maar aangezien het geen festival seizoen meer is, gaat dat ook niet.

Ik zou het gewoon simpel houden door gewoon samen te zijn en een filmpje te kijken ofzo.

Wij gingen uit eten in ons favoriete restaurant en naar de film.
En ik had nog een leuke verrassing aangetrokken, jongens vinden dat altijd wel leuk :stuck_out_tongue:

Weekendje weg! Als je wat online zoekt zijn er genoeg leuke aanbiedingen.

Mijn vriend en ik hebben toen een chillavondje gehouden (echt iets doen kwam niet uit). We zijn toen later nog naar de film geweest en willen nog een dagje weg in de kerstvakantie ofzo om het echt te vieren.

Weekendje weg is natuurlijk ook altijd een leuk idee!

Wij gaan meestal lekker uiteten en daarna naar de bioscoop. In januari ben ik 5 jaar samen met mijn vriend dus dan willen we ook graag wat ‘spannenders’ gaan doen :slightly_smiling_face:

Dank jullie wel meiden voor jullie advies =D

Een nachtje in een hotel slapen in een stad die je nog niet kent, en s’avonds uit eten?

Onze datum stond gelijk aan de eerste date in de bios. We hebben toen volgens mij nog gekeken of er een leuke film draaide. Was dus niet zo. Uiteindelijk maar naar de pizzaria gegaan en vervolgens nog thuis film gekeken.