Iets persoonlijks meenemen in de les

hoi,
Ik ben een nieuwe opleiding gestart namelijk pedagogisch medewerker. en nu moeten we volgende week allemaal iets persoonlijks mee de les iets wat typisch mij is. Nu wil ik mijn fototoestel meenemen omdat ik fotograferen heel leuk vind. maar ik twijfel er nog een beetje over.

Wat zouden jullie mee de les in nemen als dit aan jullie gevraagd zou worden?
Misschien kom ik dan op leuke ideeen

Euh, denk de dure aansteker die ik van een overleden kennis van mij heb gekregen.

Zo’n opdracht kregen we vandaag ook. Klasgenoot: Oh dan neem ik mijn ID wel mee. :’)

Ik heb dat ook wel eens moeten doen maar ik snap dat nooit zo goed en ik weet ook niet echt 1 ding wat typisch mij is. Ik zou misschien mijn pandora armband meenemen omdat alle bedels een speciale betekenis hebben.

He! dat heb ik ook gemoeten! ik had een foto album meegenomen met foto’s die voor mij belangrijk waren

Wel leuk, maar ik zou echt niet weten wat ik mee zou nemen…

Als ik jou was zou ik die fotocamera meenemen. Ik zou dat ook doen, of een foto van mijn kat (dierenliefhebber), of bijvoorbeeld pumps als je van uitgaan houd, of lippenstift als je van tutten houd, heel veel tasjes uit winkels als je van winkelen houd, vliegtickets als je van reizen houd blabla

Zo’n opdracht hadden wij ook eens een keer. Alleen wij moesten 3 voorwerpen meenemen. Iemand had toen een vergiet bij haha omdat hij een geheugen had als een vergiet en een watervaste stift. Dat stond voor zijn koppigheid.

Je kunt ook een boekje meenemen met foto’s die jezelf hebt gemaakt? Dan loop je iig niet de kans dat je fototoestel kapot gaat.

Haha die van die ID is goed :grinning_face_with_smiling_eyes:

Die camera zou ik gewoon meenemen :slightly_smiling_face:
Ik zou denk ik een foto van mijn opa en mij meenemen. Of een rozenkwartsstteen alleen helaas is die kapot gevallen, dus dat kan niet meer. Of een notitieboekje waar ik al mijn gedachten opschrijf, wat ik vaak doe.

Neem niks mee, geen ding kan typisch jou zijn. Neem dus alleen jezelf mee, jij ben jij

je camera is leuk om mee te nemen !

Je geboorte kaartje? Of is dat té persoonlijk?

Ik had mijn donaldduckclubpas mee! Duh!

Die opdracht heb ik een paar jaar geleden ook gehad, toen deed ik opleiding onderwijsassistent. Ik heb toen mijn I pod meegenomen, dat vind ik ook best persoonlijk.

Ik zou niks mee nemen. Ik ben ik, en ik ben niet te onderscheiden door een bepaald voorwerp. En als je echt iets mee moet, zou het voor mij zijn een gigantische stapel concert kaartjes die ik nog heb, dat is namelijk wel het gene waar ik het meeste mee bezig ben/van houd.

Ik begin 6 september ook aan de opleiding Pedagogisch Medewerker, misschien moet ik dat dan ook wel! Nja ik zie het wel, ik neem dan denk m’n pandora mee! Zonder m’n armband voel ik me kaal, en er zitten wat bijzondere bedels aan! -ik zag het hier al ergens staan, maar het was het eerste wat in me op kwam toen ik de vraag las!-

pff! dat moesten wij ook doen, maar dan 3 dingen!

Ik had denk ik ook mijn ipod meegenomen :’)
Overigens hou ik er niet van persoonlijke dingen te delen met mensen, dus dan maar mijn muziek delen.

:bowing_man:

ot; Camera meenemen is een goed idee. En anders foto’s die je gemaakt hebt?
Ik had zelf denk ik ook voor mijn camera gekozen, of iets met muziek.