iets ouds nieuw dragen

ik heb best leuke shirtjes enzoow in mn kast hangen maar ik vind t zo saai worden want ik heb alles al heel vaak aan gehad en ben toe aan iets nieuws maar ik kan nx kopen van mn kleedgeld want ik ben aan het sparen voor een adidas vest… weet iemand hoe ik iets ouds als nieuw kan dragen??

alvast bedankt :wink:

ja wil ik ook wel eens weten

Tailleriem/lintje met een mooie strik.

Leuke sieraden erbij.

Sjaal erbij…

etc.
etc.
etc.

En geen Adidas vest kopen die zijn nu al bijna helemaal uit. :slightly_smiling_face:

xxx

Anders combineren dan normaal, neem een leuke broche, een sjaal, een armband, koop tekstielverf of check de DIY-artikelen op gs xx

heel erg bedankt ik zal t proberen
en thx voor de tip van die adidas vesten :grin:

Alstu.
Ik vind ze zelf ook best ordinair en á modieus staan.

mijn mening.
xxx

Ja, echt niet kopen hoor. als iets uit de mode is is het echt not done

omg

Tis trouwens Adidas, met 1 D :wink:

adidas vesten zijn hier nog dik in. xD

Adidas (vesten) is nooit echt uit de mode geweest in principe.

Ehm ik vind een adidas vest egt niet ordinair/á modieus staan hoor, het ligt er maar net aan hoe je het combineerd mja.

Indd gewoon met leuke sieraden/riempjes/vestjes noem maar op combineren en vooral niet bang zijn om iets te proberen!

ik vind het ook helemaal niet a-modieus staan, wat een onzin zeg!
maar idd, ik zou m niet meer kopen…

Ik zou zo’n vest niet kopen, tenzij je het echt als sportkleding nodig hebt ofzo.

hihihi :grinning_face_with_smiling_eyes: ik snap je punt wel ^^

en als een adidas vest wel uit is kan je hem nog altijd als jas of sportvest gebruiken :’)

ben ook niet egt de beste in typen :blush:
maar ik heb t al gewijzigd :grinning:
en vond adidas vesten wel mooi mr iedereen heeft ze al en dan begint t ook minder leuk te worden idd

Je koopt toch ook geen adidas omdat het uit is…
Ik heb 2 adidas vesten en zitten heerlijk. Zou er zo weer 1 kopen, of het nou
uit is of niet. Stel je hoort er niet bij, omg.

Gewoon kopen als je het leuk vind!

Inderdaad leuke broches, speldjes of kralen of strikjes op de shirtjes naaien.
Draag er eens 2 over elkaar - soms geeft dat ook een heel leuk effect.

Ik weet niet waar je woont, maar in Rotterdam bij de Primark hebben ze al shirtjes voor ¤2,50 :slightly_smiling_face:

Doe anders eens aan ruilen, op sommige sites zitten mensen met hetzelfde probleem als jij! Dan is met elkaar ruilen echt wel een optie :slightly_smiling_face:

allemaal hartstikke bedankt voor de tips ik ben nu volop sieraden enzo aan t maken/kopen werkt heel goed =D

en dat adidas vestje koop ik denk ik tog maar wel als ik een originele vind

OMG waarom lopen jullie zo met de mode mee :}