Iets origineels voor ons half jaar

Mijn vriend en ik zijn op 14 Augustus een half jaar bij elkaar. Niet heel lang maar toch een cadeautje waard dacht ik zo :stuck_out_tongue: Maar het probleem is dat ik er al heel lang over nadenk wat ik hem zal geven maar ik weet gewoon nog steeds niks. Ik dacht aan een CD van zijn favoriete band maar dat vind ik ook zo afgezaagd. Dus misschien hebben jullie nog leuke ideetjes? Ik zou heel graag hulp hebben :blush: Bedankt!

misschien iets van een naamhangertje voor aan een ketting.
of hebben jullie dat al?
dat je dan elkaars naam aan een ketting doet, en om doet.

Of een etentje, dagje strand?
verder heb ik geen idee.

succes ermee! ^^

Dat kettinkje is een goed idee!! Nog meer ideeen?

Tel hoeveel dagen het er zijn tot 14 aug. Maak een soort kalender van de dagen die er geweest zijn. Iedere dag een blaadje bijv. & schrijf bij de dag iets kleins. Of je hebt bijv. een foto met hem gemaakt dan kun je die erop plakken. Leuke dingetjes erbij doen. Zijn verjaardag die bijv. tussendoor geweest is. Of verjaardag van jou of jullie ouders of iemand uit het gezin. Verjaardag van een vriend of vriendin van jullie die veel voor jullie betekent. De eerste kus. Ruzies? Een smsje die je van hem hebt gekregen die je heel mooi vindt die op de dag erop plakken… & dan zet je er bijv. 15 aug. op en daar zet je dan op dromen met jou. in kleine letters erop zetten mag ik mijn bed met je delen?

Gebruik je fantasie.

Een ring, want die kan je laten graferen. Als het goed is is dat niet heel erg duur. (¤ 10 / ¤ 20)

Wauw… een geweldig idee! Maar ik zal dr mee beginnen voor ons jaar :stuck_out_tongue: Tien dagen is daar niet genoeg voor denk ik…

koop een paar échte rozen en doe daar 1 neppe tussen
en dan doe je daar een kaartje bij met een kettinkje eraan met jou naam erop
en op dat kaartje moet je dan schijven
ik hou van jou totdat de laatste roos verwelkt!
maar die neppe roos verwelkt natuurlijk niet !
haha
eruug leuk om te krijgen
ik kreeg het een keer met valentijn !:slight_smile: