Iets ondernemen met oma

Excuus als het hier niet goed staat!

Mijn oma is redelijk ongelukkig en heeft heel veel tegenslagen gehad de laatste tijd. Nu wil ik haar opvrolijken om gezellig iets te ondernemen met haar, ik heb alleen geen idee wat. Ze is een actieve oma en vindt alles leuk (zolang ze maar met haar kleindochter is, aldus mijn moeder hahaha). Heeft iemand leuke ideetjes? Het liefste dingen die te bereiken zijn met openbaar vervoer en omgeving Amsterdam. Bedankt!

Misschien een fietstochtje maken? Aangezien je zegt dat ze best actief is moet dat wel haalbaar zijn toch? Een dagje winkelen en daarna lekker uiteten gaan is ook altijd leuk om te doen :slightly_smiling_face:

Een picknick in een park/bos, waar jullie zelf naar toe fietsen.
En dan kunnen jullie op voorhand al samen cake bakken etc :slight_smile:

high tea-en?

Dit is wel leuk! :slightly_smiling_face:

winkelen
lunchen
high tea
uit eten
samen dingen bakken etc

Ah leuke ideeën! Bedankt! Het fietsen zelf gaat alleen niet lukken, omdat ik mijn fiets niet kan meenemen naar Amsterdam haha!

Wat lief van je!

Naar Artis (of een andere dierentuin) is misschien ook leuk? Dan kunnen jullie tussen de middag daar gezellig samen lunchen en als afsluiting wellicht nog ergens een hapje eten?

High tea’en, fietstocht maken (door bos), naar een musical, uiteten,

Misschien kun je naar een museum gaan? Of gewoon gaan wandelen door een of ander park en dan ergens een ijsje gaan eten?

Samen een terrasje doen.

Dankjewel!

En de rest: een dierentuin is wel leuk ja! Heel erg bedankt!

Rijksmuseum, theater… (Hoe heet dat oude bekende theater ookal weer?) misschien herkent ze dit nog van vroeger en dit ligt allemaal in Amsterdam. Of een dagje Vondelpark is ook leuk. Of winkelen…? Mijn opa verveelde zich altijd en mijn vader was met hem naar James bond gegaan. Het bleek zo’n i-Max theater te zijn dus hij schrok in het begin wel maar hij vond het helemaal geweldig. Hij bleef maar opscheppen erover tegen vrienden uit de klaverjasclub en ik heb hem nog nooit so blij gezien…! Hij is onlangs overleden en nu baal ik dat ik ook niet iets met hem heb kunnen doen, maar hij was zo gelukkig met een dagje naar de bioscoop gaan…!

Naw, je bent een schat dat je zo aan je oma denkt. Er staan hier inderdaad al heel leuke ideetjes en de dierentuin is leuk voor alle leeftijden. Veel plezier samen!

@Inge: Gecondoleerd!

Super bedankt allemaal, er staan echt leuke ideeën bij!

Dankje… Ben je er al uit wat je gaat doen?

als het nog zonnig wordt deze week een fietstocht met een picknick.
High tea is ook leuk.
Lunchen in de stad