Iets om de hele vakantie te doen.

Hee hallo! Sorry als dit topic al bestaat, dan kan het gewoon verwijderd worden!

Ik heb deze vakantie niks te doen. Hebben jullie misschien ideeën waar ik mij de hele vakantie mee bezig kan houden?

zoiets als een nieuwe hobby waar ik elke dag mee bezig kan! :grinning:
Ik wil sws 's avonds gaan hardlopen.

Alvast bedankt!!

Werken?

Fimo klei :d

Een baantje zoeken! Ik zag er eerst heel erg tegenop om een baantje te zoeken maar ik had het geld nodig, en nu heb ik echt leuke collega’s, en ik ben echt blij dat ik toch n baantje heb gezocht.

En als je dat echt niet wil, dan kan je eens op verschillende sites kijken voor crea dingen die je kunt doen (of je gaat naar het creabea forum, nog makkelijker haha)

Verder kun je je kamer eens een grote schoonmaak geven/nieuwe dingen kopen of gewoon eens wat oude spulletjes wegdoen. (daar ben ik meestal al n paar dagen zoet mee in de vakantie ;P)

een spelletje zoals de sims, kaarten maken, knutselen (evt met je oppaskindjes?), je kamer veranderen, een bijbaantje zoeken?

Ik ben 14 dus in een supermarkt werken gaat niet lukken. Ik mag van mijn ouders geen honden ofzo uitlaten of oppassen :pensive:

werken (altijd nuttig om geld te verdienen)
borduren
fimo kleien
spelletjes spelen
lezen
tekenen

krantjes rondbrengen kan wel? (:

Ik wil zelf een topic verwijderen maar weet niet hoe :blush:
Ben nieuw wie kan me helpen?
xx

Dat kan je niet zelf. Dat moet een moderator doen.

http://forum.girlscene.nl…hier/list_messages/182247
hierin het linkje plaatsen (:

Hmm… nog niet echt iets tegen gekomen wat mij echt heel leuk lijkt. :flushed:
Upjeee

Misschien een nieuwe taal leren? Klinkt heel suf (is het ook wel), maar als je het eenmaal een beetje onder de knie hebt, ben je wel heel trots op jezelf…

Dat lijkt me wel een leuk idee :grinning:
Ik kan nu : Nederlands, Engels, Frans, Duits, Fries, Spaans en een klein beetje zweeds…

Maar heb je suggesties voor een nieuwe taal? en zoja hoe zou ik dat moeten doen? mijzelf leren of naar een cursus?

Ik ben nu bezig met Frans (goed, zodat ik het vloeiend kan spreken) te leren. Dit doe ik d.m.v boeken lezen, films kijken en met een vriendin van mij die uit Frankrijk komt in het Frans te praten…

Misschien kan je je Zweeds nog verder gaan ontwikkelen?
Of Grieks gaan leren? Dat is waarschijnlijk wel ietsje moeilijker door het andere alfabet, maar daar raak je wel gewend aan.

Alleen ik denk dat je dan beter een curus kan volgen, want Grieks is wel een taal die hier niet door veel mensen wordt gesproken…

sstomme plek om het tevragen maa daar is een topic voor in: over girlscene

@slagroomwolk laat me gewoon qq

leren hoe je een instrument speelt. (:

Ik zeg ook instrument!

Of anders hele mooie armbandjes ofzo maken en die kan je dan later door verkopen en zo heb je ook weer geld :slightly_smiling_face:

Ik ben ook naar zoiets op zoek, naar echt een activiteit, dus weet iemand toevallig iets waarvoor ik echt het huis uit moet, wat ik niet binnen hoef te doen en wat ik in mijn eentje kan doen? Al mijn vriendinnen zijn op vakantie en nu zoek ik iets leuks om buitenshuis te doen :slightly_smiling_face: