Iets nodig van de Primark of de sale?

Haha, door de titel lijkt dit een beetje een verkooptopic maar dat is het niet!

Ik ben volgende week een dagje vrij en ik wil dan wat gaan doen. Omdat ik zelf niet echt veel budget heb zit shoppen er niet in. Maar shoppen voor andere wel! Ik wil voor jullie best opzoek gaan naar dingen in de sale of van de Primark als jullie er zelf geen tijd voor hebben o.i.d.

Ik heb gewoon een OV dus er komen geen extra kosten bij. Ik ga wel alleen als er wat animo is, voor 2 kledingstukken heb ik niet zo veel zin om een uur te reizen haha. En zoals ik al had aangegeven: Ik heb niet zo veel budget dus als je echt iets duurs zoekt zal je wat moeten voorschieten, dit is dus allemaal op goed vertrouwen. Als je het niet vertrouwd moet je het vooral niet doen!

Dus als je nog wat zoekt, mail me dan even naar: nadia@sulman.org

P.S. Verzendkosten van mij naar jou komen er nog wel bij op! :slightly_smiling_face:

Wat een aardig idee van je! Ik eens kijken of ik nog wat nodig heb van de Primark!

Leuk bedacht, aardig van je! Je mailadres staat er alleen niet helemaal bij! (:

Aw echt lief van je joh!

Hmm, als de dat shirtje met de amerikaanse vlag nog hebben zou ik die wel graag willen. Of die rode sleehakken in maat 40, maar ik denk niet dat die er nog zijn…

Wow, super lief van je! Helaas is mn geld op t/m februari haha ;’’)

Ik zie nu opeens zoveel leuke dingen! Ik moet mijn ouders echt overtuigen om snel weer heen te gaan.

Heb de post even aangepast haha! Klopt inderdaad niet helemaal :slightly_smiling_face:

Oh wat een lief idee! Goed voor je karma haha. Ik ga even primarktopic doorspitten en dan eventjes zien (:

Haha, en ik vind het wel leuk om te shoppen voor andere! :slightly_smiling_face:

oeii ik heb een jas gezien, maar ben wel bang dat ie niet door de brievenbus past dus dan ben ik er nog extra 6,75 aan kwijt

Ik zou even voor je kunnen kijken, ik kan in de winkel wel inschatten of het past of niet! :slightly_smiling_face:

Ah dat is echtt een leuk idee! er zijn heel wat dingen die ik wil van de primark, heb alleen geen geld op dit moment, dus das heel jammer

ah das zo lief van je! ik ga even kijken en ik laat het je weten!

oh wat lief van je! Ik ga ook even kijken!

Haha dat vind ik ook zo geweldig he, shoppen voor anderen :3
Lief van je, ik heb helaas ook niets te besteden na de kerst x’)

Dat vind ik echt heel erg lief! Ik zie het niet echt zitten om zo via girlscene iets te kopen maar ik vind het wel een heel erg leuk idee!

Haha wat een leuke reacties allemaal!

En Parsprototo, kan ik me best voorstellen. Alleen is dit niet echt kopen he, ik verdien er niets aan! :slightly_smiling_face:

Ik ben net bij de Primark geweest, maar lief voor andere die wat verder weg wonen (:

dat shirtje heb ik zaterdag gezien in zaandam. ze hadden er nog veel.

trouwens echt een leuk idee! heb zelf ook geen budget helaas…