Iets moois mislopen

-

Oke, dus als ik het goed begrijp heb je dus geen verkering met hem en zag je hem bijna zoenen met een meisje. Toen tikte je hem aan hij duwde het meisje weg en liep met je mee.
Dan ga je hem uitschelden omdat hij bijna met een meisje gezoend had terwijl jullie niet eens een relatie hadden? Wtf…
Vervolgens biedt hij zijn excuses aan en vergeef je hem.

Mijn punt is dat jullie geen relatie hebben waardoor ik vind dat jij hem niet mag uitschelden en dat hij zijn excuses niet hoeft te bieden.

Dus wat ik zou doen is sorry tegen hem zeggen, en zeggen dat het je spijt dat je hem ‘claimt’. Goed, mijn mening.

Uhm, als hij al zo doet als je nog niet eens met hem gekust hebt… No offense maar je verdient beter.

maaaaaaar dit is ook waar en ik vind het ook wel aanstellerig gedrag, ja. want het is uiteindelijk wel zijn keuze.

En daarom ga ik dus niet uit, want daar lopen altijd mensen rond die van dat soort dingen een drama gaan maken en dat je dan denkt ‘wtf’?’.

We hebben wel al gezoend en zijn ook al verder gegaan. Het is niet zomaar een jongen die ik leuk vind en hij zegt dat dat andersom ook zo is. En ik heb zijn ouders ontmoet etc… dus het is niet dat ik hem nog maar net ken. Het is best wel serieus. Daarom weet ik dus niet meer wat ik moet doen…

^ dat ja, precies. drama om niks. je kan een jongen toch niet claimen als je 'm niet hebt? pleurt op, ik zou als ik die jongen was gewoon door zijn gegaan met zoenen.

Is dit nou echt zó moeilijk?

^ Ja, anders zou ik niet om raad vragen.

Oke ze hebben dan wel geen relatie maar ik kan me haar reactie wel voorstellen. Het gaat om het principe. Als iemand je het gevoel geeft dat hij je ook helemaal leuk vindt en hij zegt dat ook, dan verwacht je niet dat diegene voor je neus bijna met een ander zoent. Dus wat dat betreft begrijp ik wel dat ze zich daar kut over voelt.

Aan de andere kant, als je zou willen dat je een relatie met hem krijgt, dan is het nu al niet helemaal lekker gestart. Een relatie krijg je meestal omdat je elkaar uiteraard heel erg leuk vindt en omdat je elkaar denkt te kunnen vertrouwen. Als hij nu al met iemand anders wil zoenen, en dat had hij hoogstwaarschijnlijk gedaan als jij hem niet aantikte, dan zou ik toch even nadenken of hij je echt zo leuk vindt als dat hij zegt.

Verder heb ik er niet zo veel meer over te zeggen, ik zou het in ieder geval niet meer zo leuk vinden als het al zo moest beginnen.

Ik denk dat je je conclusies zelf kan trekken. Je moet voor jezelf uitmaken of je hem kan vertrouwen…

Als hij werkelijk erop uit was om echt een relatie met je te beginnen en dan als argument gebruikt dat hij net weer single is en het moeilijk vindt om zich in te houden, besef je je dan wel waar je aan begint? Die jongen wil zich duidelijk niet gelijk weer binden. Wilde hij dat wel, dan had hij niet geprobeerd met een ander meisje te gaan zoenen ;-). Of is zij het meisje aan wie hij zich wil binden en ben jij dat niet…