Iets met zingen doen, hoe?

Hee!
Ik ben 15 jaar en ik wil heel graag iets doen met zingen, in een bandje ofzo! Op school kan ik 'r niet meer bij omdat daar al een vaste band is waar niemand bij mag, maar weten jullie hoe je bij een ander bandje komt?

xx

advertenties rondhangen op school.

up.

Advertenties ophangen, toch doorzeuren om bij de schoolband te kunnen. Laat ze horen wat je kan! En je kan ook naar van die meetings gaan.

Mensen vinden die gitaar spelen, bassen, drummen?
Meestal hebben bandjes die al bestaan ook al een vaste zanger en alles. Ook willen die vaak niet iemand erbij. Iig dat zijn de mensen die ik ken uit bandjes. Ik zou er zelf ook niet iemand bij willen die je amper kent en wss een hele andere stijl heeft.
Misschien vanuit waar je zangles hebt?

soms zoeken bands nog wel mensen en dan moet je gewoon gaan zoeken,
op de hyves van beginnende bands staat soms ook wel eens wij zoeken nog een zanger/zangers

gewoon met google je woonplaats intypen en dan gezocht zanger/zangeres
misschien werkt dat??

in ieder geval heel veel succes!

Jaaaa i know what you mean!
Nou ja ik zit op zangles en ik moet dus soms ergens zingen [maarja iedereen dus] en dat vind ik wel leuk…
We hebben gitaren en een piano thuis dus ik leer mezelf soms wat, maar voor de rest doe ik eigenlijk ook niks :frowning_face:

oké off topic… maar de moderators zijn hier vet irritant, over een slotje op zetten… who cares