Iets met lange mouwen?

Ik heb donderdag een feest van mn nieuwe opleiding. Ik weet niet wat ik aan moet, het probleem is namelijk dat ik een maand geleden opeens heftige eczeem had. Dat is nu weg maar ik heb nog veel genezende wondjes op mijn armen, dat ziet er natuurlijk niet heel fancy uit. Ik wil dus donderdag graag iets met lange mouwen aan. Hebben jullie een idee voor een leuke uitgaansoutfit met lange mouwen? Ik ga zo shoppen dus ik sta open voor alles, kan ik het gelijk even kopen! x

Een jurkje en een vestje met lange mouwen erop?

miss 3/4 mouwen

of een shirtje met lange mouwen ketting en een taillerok :wink:

• Zo’n lang shirtje/jurkje met lange mouwen. Bijvoorbeeld zwart, met een wat dunnere zwarte panty, hakken en mooie sieraden.
  • Een crèmekleurige of zwarte kanten top met lange mouwen, is weliswaar doorschijnend, maar ik denk niet dat je de eczeem kunt zien. Met een zwart of grijs (ligt er aan welke kleur het is) 5 euro-rokje, panty, sieraden en hakken.
  • Een satijnen (beetje wijdvallend) bloesje met lange mouwen, als het een lange is, met een legging eronder, als die niet lang genoeg is met een skinny jeans of tregging of in een 5 euro-rokje, met sieraden en hakken.

Ik hoop dat je me begrijpt haha.

Een bloesje met (half)lange mouwen en een lichte spijker/creme broek en nude pumps kan heel mooi staan!