Iets met hem beginnen of niet?

Hello girlz <3
Ik heb dus een vraagje voor jullie
Ik ken dus een hele knappe jongen (vriend van vriendje van een van mijn beste vriendinnen)
Hij is ook heel schattig enzo, maar er is een soort van probleem:
Hij is 17 en ik 13…
Ik heb wel het gevoel dat hij mij leuk vind, maar ik ben bang dat hij me te jong/beetje kinderachtich vind
Hij wordt in september 18 en ik pas in augustus 14, dus vinden jullie dit zegmaar te oud?
Ow btw, ik zit in de 3e en hij in de 5e

xx

Hangt er van af. Wat vind hij van jou?

Dat is helemaal niks kwa leftijdsverschile en de meeste ongens vallen op jongere meisjes.

btw mijn ouders hebben wel 11 jaar verschil !

Tsjah, ik weet het niet. Ik zou het raar vinden als mijn zusje met een jongen van 18 thuis komt. Het ligt er aan hoe je bent. het ene meisje is het andere niet!

Het zou kunnen dat jij ontzettend volwassen bent voor je leeftijd, maar het feit dat je dit hier plaatst laat deels wel zien dat dat niet zo is, en dat jij er ook aan twijfelt. Ik zou het raar vinden ja, als het nou een paar jaar later was (dus jij 15, hij 19) dan zou het al iets minder raar zijn denk ik, maar nu zitten jullie echt nog in verschillende ‘levensfasen’ om het zo maar even uit te drukken.

Plus, je twijfelt. Als je iemand écht leuk vindt denk je volgens mij niet eens aan een leeftijdsverschil enzo. Niet dat ik nu oordeel dat je hem niet echt leuk vindt ofzo, maar het laat wel zien dat de leeftijd voor jou wél iets uitmaakt.

Volgens mij vind hij me wel leuk, maar hij laat het niet echt merken, hij is super verlegen.
Hij werd dus door zijn vrienden *hihi* opgetild en naast mij neergezet, hij werd helemaal rood, toen zei ik: hihi leuke vrienden heb jij
Hij: jaah :flushed:
En hij liep niet weg ofzo! ‘Normaal’ zou een jongen in zo’n situatie weglopen (denk ik)
Maar ik weet het niet zeker, ga binnenkort aan die vriend van hem vragen wat hij van me vind, denk ik…

Ik denk dat je hem toch eerst wat beter moet leren kennen. Je kunt niet iets beginnen op basis van dat hij een keer naast je heeft gestaan. Eerst met elkaar praten lijkt me een logische stap

qua leeftijdsverschil kan het wel, maar dan moeten jullie wel bijelkaar passen hij moet het ook oke vinden!

Ja ik weet niet of ik hem leuk ‘kan’ vinden, omdat ik me soortvan te jong voel voor hem… Maar hij is wel echt leukk enzo :smiling_face_with_three_hearts:

Ik denk dat ik gewoon zegmaar een ‘begin’ ga opbouwen door veel met hem te praten enzo
Mijn vriendinnen vonden het raar dat ik nog niet met hem gezoend heb :S
Isdat raar? Ik bedoel, ik ga niet zomaar met een jongen zoenen als ik hem nog niet echt ken

leeftijdsverschil vind ik niet raar ofzo, maar dat komt omdat een vriendin van mij 14 is en met een jongen van 20 heeft en tussen die twee gaat het echt heel goed.
Maarja, je moet gewoon kijken of hij jou ook leuk vind.

Persoonlijk snap ik echt niet wat een 17/18 jarige in een 13 jarige ziet. Maar goed, als julie elkaar leuk vinden, en julie hebben bijde geen probleem met het leeftijdsverschil,

^ nee ik snap het eigenlijk ook niet x]

Dat leeftijd verschil maakt echt niet uit hoor.
Als jullie elkaar leuk vinden waarom niet.