Iets maken voor je vriendje

Ik ben zelf best creatief en vind het dan ook leuk om vanalles te maken :slightly_smiling_face:
Maar ik zou graag iets voor mijn vriend maken :stuck_out_tongue:
Maar heb echt geen idee wat :stuck_out_tongue:

Heeft iemand al een keer iets gemaakt voor je vriendje zo ja wat?
En anders mag je natuurlijk ook je ideeën plaatsen! :grinning:

lucky stars in een potje xD
niet origineel maar wel lief <3
en dan op die lucky stars schrijven,
I (L) U ofzo.
Of een hartje vouwen en dan een
gedichtje erop ofzo.
Verder zou ik niks weten, heb pas 1 vriendje
gehad en dat was in groep 4 dusja. :xd:

Achja, succes. :four_leaf_clover:

xoxo<3

just write a poem

iemand nog ideeën? :grinning:

't Is misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar iets lekkers krijgen maakt denk ik alle jongens blij. ^-^
Hartjeskoekjes, een tweepersoons-taartje etc.

Of een schattig schilderijtje. Of een plakboek met foto’s van jullie, herinneringen en andere dingen die met jullie te maken hebben.

ik heb een groot schrift gekocht en dan overal waar we geweest zijn daar foto’s of kaartjes van van de bios of van een markt of zoiets in een dat schrift geplakt en dan kan je er een tekstje bij doen heel leuk als het klaar is of zijn hoofd bewerken in iets grappigs

Ik heb online bij het Kruidvat een klein schriftje laten maken, met foto’s erin en tekstjes :] Je kan het natuurlijk ook zelf schrijven!

Een ketting :]

je kunt bijv. gewoon een ketting kopen en er zelf een hangertje voor maken

Mijn vriendje heeft me een best groot fotolijstje gegeven met een collage met allemaal foto’s van ons =) echt lief was dat!
Misschien ook een idee?

zoek eens op: plakboek voor vriend.

dat heb ik gedaan en hij vond het écht superleuk. en in dat topic staan genoeg ideeën om een heel boek te vullen!

Ik heb voor mijn vriend een tekening van ons twee in photoshop geillustreerd en op canvas laten drukken.
Misschien kun je dat met een foto doen?
Je kunt ook iets scrappen met een foto van jullie twee. ( zoek maar op google: scrapbooking)
Of maak een boekje met op elke pagina weer iets anders.

Upje :grinning:

ik heb hem een keer een plakboek gegeven met van alles en nog wat erin =)
en ik heb een keer aardbeien in chocola gedipt, laten harden en toen aan hem gegeven =P was hij allebei heel blij mee!

Een plakboek/fotoboek heb ik ook al een keer gemaakt :slightly_smiling_face:
Vondt hij echt heel leuk :slightly_smiling_face:
Maar ik wil niet nog een keer zo’n boek geven want dat is niet origineel meer dan :stuck_out_tongue:

Ik weet niet of je echt creatief bent met bv. Corel en Photoshop, maar je kunt ook een eigen ontwerp maken. Een blanco t-shirt kopen en met transferingpaper dat erop strijken. Doe ik ook heel vaak (maar dan voor m’n eigen kleren)!

Dat is inderdaad ook wel leuk :slightly_smiling_face:
Ik kan het altijd een keer proberen :stuck_out_tongue: