Iets liefs voor in zijn msn naam

Ja gewoon zo’n typetje huppelkutje zo’n ja onnozel toch wel typje die ehm hoe leg je dat uit?

Maar 'k ga, ik ga bedenken wat nou echt een type huppelkut is oké?
Dit is btw echt heeeeel erg off topic

Ja dat weet ik nou dus ook niet. xD
Want eerst op kindertent (ja, i know, ben er allang mee gestopt, sorry voor mensen die het wel hebben. xD) was je een huppelkutje als je met alle laatste modetrends mee ging enzo.

Dat doe maar eens, en dan hoor ik het wel een keertje, mwhahaha. xD Ja idd, erg offtopic. xD

Ik denk nogsteeds over hoe ze eruit moet zien.

Is het dan niet logischer dat hij iets over jou in zijn msn naam zet?

ach whatever, het is sowieso nutteloos.

huppelkut volgens een of andere test :’)
HUPPELKUT!!!

jij bent echt een vreselijke huppelkut! jij hebt het liefst zo veel mogelijk make-up. jij staat vast uren voor de spiegel jezelf op te maken. je vind jezelf in alles de beste. je vriendinnen zijn nep, ze zijn alleen maar vriendinnen omdat je zo populair bent. mensen die nie populair zijn zijn voor jou pesten waard. en jongens daar ben je gek op. op ieder feestje schuur jij weer met een ander en vriendjes heb je genoeg. ik zou maar eens gaan veranderen als ik jou was

Ow wauw komt in de buurt?
En wat is haar kledingstijl dan, want haar gedrag heb je wel goed omschreven :’)

heb ik ook maar letterlijk van t internet gehaald hoor!! :grinning:

:relieved: Doe eens aardig meiden

&tja kledingstijl… hhm kweetet zo direct niet… maarre kzal meehelpe zoeke :stuck_out_tongue:

Nee, meen je dat haha.

Maar het gaat ook niet over de topicstartster alleen maar dat ik vind dat als mensen zoiets in hun msn-naam hebben van ; blablabla wij voor altijd xx je vrouwtje/mannetje ntb niet te breken etc.
dat vind ik een beetje de stijl van een huppel.

Ja is ook zo, vooral als je aan anderen gaat vragen wat jij in je msn naam moet zetten.
Maar als je toch aan het bekritiseren bent, ga dan mensen niet in hokjes plaatsen van: Jij bent een huppel, want je doet zo en zo, en jij bent dit want…
Het is dom, maar om meteen huppelkutje te gaan zeggen.

Wie plaats ik dan in een hokje, ik heb over niemand wat gezegt?

Gezegd is voltooid deelweer, moet met een d.

Mijn excuses, maar het is nog vroeg & vakantie.

Maar wie plaats ik nu in 'n hokje?

De starter van het topic, ik snap dat het een beetje dom is, en dat je zoiets niet aan andere mensen moet gaan vragen maar om iemand meteen tot huppelkutje te vernoemen na een berichtje

Maar dat heb ik toch helemaal niet?
Tenminste dan mag jij mij vertellen in welke reactie van mij staat dat ik de topic startster een huppel noem.

Er staat als dus dat gaat niet over de topicstartster want zij wil iets liefs in haar boyfriends msn-naam zetten, en ze heeft niet gezegt dat ze dit lees: ik hou van je voor altijd, wij voor altijd en langer xx je vrouwtje. erin wilt gaan zetten. dus ehm?

dus ik plaats niemand in hokjes :cold_sweat: