Iets liefs doen voor vriendin!

Haaaai, één van mijn aller beste vriendinnen zit een beetje in de put.
en ik wilde iets liefs voor haar doen, om haar een beetje op te vrolijken :relieved:
Ik heb alleen geen idee wat, dus als jullie nog leuke originele dingen weten, of gewoon ideetjes hebben hoor ik dat graag!
echt harstikke bedankt :slightly_smiling_face: xx

Dagje naar een beautyparadijs!! dan ben je wel meteen blut, als je dat nog niet was.

Stuur een kaartje, het is echt leuk om thuis te komen en je vind een kaartje op de deurmat speciaal voor jou

Of geef haar spontaan een klein cadeautje

Je zou een Rimmel at home party kunnen organiseren met een aantal vriendinnen (http://www.rimmelathome.nl) :]. Dat ga ik waarschijnlijk binnenkort of met mijn verjaardag doen.

BAK EEN TAAAAAAAAAAAAAAART.
geweldig, met een eigen tekst erop ofzo:D.

of allemaal cupcaces of hoe je dat schrijft, met princessen glazuur erop en allemaal leuke frutsels erop.
of eeh, een plakboek(je) maken met allemaal leuke foto’s en herrineringen van julie erop.
of je koopt wat beauty producten of van thuis, maskertjes enzo en dan gaan julie een film avond houden ook met B&J ofzo, neem dr mee naar bios.

aah wat lief van je dat je dat doet voor je vriendin trouwens:D

Huur een leuke meidenfilm (als jullie daar van houden, zo niet natuurlijk een ander genre haha), koop chocolo, ben & jerry’s, maskertjes, en dat soort dingen, en hou dan een meidenavondje! Dat vind ze vast en zeker leuk =)

Wat ik heel lief vond, was dat een vriendin me zomaar ineens een nagelvijl setje had gegeven. Die had ze in spanje gekocht en ze dacht dat ik het wel leuk zou vinden. Ik bedoel dus dat het niet superduur hoeft te zijn. gewoon onverwacht, dus wat iemand hierboven al zei, een kaartje is ook superleuk. Met een lollie eraan vast ofzo lijkt me echt schattig.

Soms krijg ik van vriendinnen opeens een lief sms’je of een klein cadeautje. Een keertje een armbandje, een keertje een chocoladereep met een kaartje erbij, een keertje een boekje met (bijbelse) spreuken. Dan voel ik me zo speciaal en geliefd… <3

Ik heb gewoon supervriendinnen. :slightly_smiling_face:

Oftewel: het hoeft niet heel groot te zijn, als het maar duidelijk maakt dat je om haar geeft. Een kaartje is inderdaad ook altijd leuk om te vinden.
Of je ‘gebiedt’ haar een dagje/ avondje vrij te houden. Dan ‘ontvoer’ je haar (eventueel samen met andere vriendinnen) naar de bios/ een restaurant/ een pretpark/ je huis voor een Girlsnight Special.

Jullie zijn echt super!! echt bedankt voor de snelle reacties!! nu nog even uit jullie ideeen kiezen xD maar dat lukt wel.

Mijn beste vriendinnetje zat eerst op een zaterdag ook een beetje in de put. Ik was aan 't werk, en ik vond gewoon dat ik 'r een berichtje moest sturen, terwijl ik niet wist dat ze zich een soort van kaa uu tee voelde. Ik stuurde:
‘Ik vind je lief.’
Later hoorde ik dat ik heel haar dag opgevrolijkt had. Wat is dat leuk (:
Gewoon iets kleins, dat is het leukst!

dat is echt lieeeff! mijn vader had dat met zijn ex vriendin. dat hij haar net wilde bellen en dat zij hem net iets voor was .
ik denk dat mensen die elkaar aardig vinden zoiets gwn aanvoelen :grinning:

Allemaal vrolijke/mooie liedjes op een cd’tje branden, en die dan mooi ondertekenen eeen leuk hoesje maken:) Natuurlijk ook opsturen, altijd leuk om post te krijgen!
xx

Zou best kunnen. Ik heb zoiets wel vaker met haar (;