Iets liefs doen voor je vriendje!!

[i]Hallo allemaal!!

Ik heb een relatie van 3 jaar gehad, helaas ging het een paar maanden geleden uit!
ik had het toen uitgemaakt, nu realiseer ik me dat dit een grote fout geweest is! het gaat nu weer erg goed tussen ons en we komen denk ik ook wel weer bij elkaar, nu ga ik morgen naar hem toe en ik wil eigenlijk iets speciaals voor hem doen, om hem te laten zien dat ik erg veel van hem hou en er spijt van heb!! ik kan alleen nergens opkomen, heb op dit moment zelf niet zoveel geld en kan dus ook geen grote dingen gaan kopen!! weet iemand misschien iets speciaal wat ik kan doen voor hem?

xx alvast bedankt[/i]

Als ik denk aan iets speciaals voor iemand doen, word het al gauw iets heel persoonlijks. En gezien wij hem niet kennen…

gewoon een lief kaartje met een lieve tekst.
en erin schrijven hoeveel je van hem houdt ofzo.
verder weet ik ook niks ben inspiratieloos

ik wil hem gewoon laten zien dat hij de enige voor mij is! op een speciale manier, ik bedoel al die zinne die je kunt zegge worden zo standaart, als je een beetje me een jongen bezig ben zegt hij naa 1 week al , ‘‘ik hou van je’’ dat gaat nergens meer over, vandaar dat ik iets speciaals wildoen

Een geruit blad waar schuin op geschreven staat met vulpen: “Vertel me, wat is een luchtballon zonder mand? Juist ja, ik zonder jou” HAHAHA. Don’t know van waar dit in me opkwam :d en pluk dan een blaadje van een bloem van thuis ofzo en plak het erop met lijm :grinning:

Mijn idee was eigenlijk wel geweldig.
En… wat heb je uiteindelijk gedaan?