Iets leuks doen met je moeder. Maar wat??

Hallo,

Binnenkort word mijn moeder 50 jaar. Op de dag dat wij het vieren wil ik iets leuks doen met mijn moeder. En daarna naar huis waar de visite is.
Het is ook zeg maar mijn cadeau voor haar.

Ik zat te denken aan Garra Rufa fish handen en voeten behandeling + handen en voeten massage. (het is een behandeling aan je handen en voeten met visjes die dan aan je handen en voeten zitten met daarna handen en voeten massage)

Maar is dat een leuk idee? Heeft iemand anders misschien een leuk idee wat ik kan doen? geen budget.

Bedankt. :slightly_smiling_face:

High Tea :slightly_smiling_face:

Ooh wacht, dat is qua tijd niet echt handig. Misschien kan je dan op een ander moment de high tea doen, en haar dan een bon geven dat je dat gaat doen.
Ik vind dat met die visjes ook leuk :slightly_smiling_face: Verder ben ik momenteel een beetje inspiratieloos.

op yoursuprise.nl staan heel veel leuke dagje uit cadeaubonnen, misschien zit daar iets leuks tussen:). Zoals bonbons maken ofzo

bungeejumpen
dagje naar de spa ofzo?

die beautybehandeling met visjes is leuk hoor!

a

Een dagje naar London
oh wacht xD
nee ik weet verder niks anders dan er al genoemd is O.O

Inderdaad zo’n visjesbehandelingding, of manicure/pedicure of spa of zo :slightly_smiling_face:

Dit of je eigen idee die is ook erg leuk! :slightly_smiling_face:

Die beauty behandeling is echt heel leuk!
Ik zou daar verder gewoon nog lekker een dagje van maken en s’avonds als de visite weg is uiteten gaan met je moeder…als je nog nooit sushi ophebt is dat ook erg leuk om dat voor het eerst te gaan doen.
Je kan natuurlijk ook naar het theater gaan met zijn 2en naar een leuke musical als je moeder daar iets omgeeft.
En op aanvulling van de professionele fotoshoot kun je de mooiste foto ook op linnen laten afdruken.

Ik hoop dat je iets aan mijn berichtje hebt gehad
liefs,

Inderdaad, yoursurprise!
Daar heb ik ook heel veel leuke dingen op zien staan, ik kon echt niet kiezen haha

Uiteindelijk is het een dagje naar de spa geworden voor mijn ouders =)

Dat met die visjes is echt heel erg leuk!
ik zit daar ook aan te denken, aangezien mijn moeder in oktober 50 wordt haha.

Ooh en bonbons maken is trouwens ook heeeeeeeeeel erg leuk, heb ik samen met mama gedaan! Ik weet niet of dat mogelijk is overdag, die mevrouw waar wij het bij deden had en chocolaterie en deed die cursussen dus 's avonds!

Oke. Hahaha wat grappig.
Ik denk dat ik inderdaad die visjes doe, en daarna nog iets anders leuks. Maar daar moet ik nog eens over denken :stuck_out_tongue:

*voor andere
Leuke ideeën. Fotoshoot hebben we laatst al gedaan, en shoppen doen we zoiezo af en toe eens… Maar thanks voor de ideeën.

Met meer ideeen hoor ik het wel.

Een luchtballonvaart :slightly_smiling_face: Of een dagje in een wellnesscentre of een weekendje stedentrip.