Iets houdt me tegen..

In februari ben ik een jongen tegen gekomen met uitgaan en daar app ik tot nu toe nog dagelijks mee. Het klikt via app echt heel erg goed. Hij is alleen 8 jaar ouder als mij… Ik weet dat mijn moeder het niet erg zou vinden, maar ik weet wel dat er als ik ooit wat met hem ga krijgen veel mensen tegen zijn.

Ik heb het momenteel best wel druk en vind het best moeilijk om met hem af te spreken. Ik weet dat ik me dan ga hechten aan hem als we vaker afspreken en die leeftijd zit me gewoon best wel in de weg om reacties van anderen.

Ook gaat hij in mei op zich zelf wonen. Hij werkt al. Ik zit net in het 1e jaar van een nieuwe opleiding en moet nog 4 jaar. Zou dit veel problemen opleveren?..

Leef jij serieus je leven voor anderen? Is het zo belangrijk wat mensen nou denken?.. volgens mij is het toch echt JOUW leven en JOUW geluk?

Leeftijd maakt toch niks uit? Als jij van hem houdt, ga ervoor!

Tussen mijn vriend en mij zit ook 8 jaar. Als je moeder het niet erg vindt, zou het al helemaal niets meer uit moeten maken. Van degene die rare dingen gaan zeggen, weet je dat je daar niet meer mee om moet gaan.

Oké, daar hebben jullie wel gelijk in! Dankjewel voor jullie reactie. Zit er nu al anders tegen aan te kijken :slightly_smiling_face:

Ik ken ook een meisje die iets heeft met een jongen die volgens mij bijna 8 jaar ouder is, meisje is 17 (bijna 18) en ik vind ze super leuk samen!
Leeftijd maakt niet altijd wat uit, dus als het voor jou goed voelt, ga er dan voor! Laat je geluk niet in de weg staan door anderen :slightly_smiling_face: