iets houd me tegen.

Grrr
het is zo frustrerend…
Ik word echt nooit verliefd. en vind haast nooit iemand leuk.
Nu is er een jongen
waartoe ik me echt zeer aangesproken voel
en als ik hem zie, bevries ik . damn
hij heeft gezegd dat hij mij wel leuk vind
en ik hem ook zekerweten wel. hij is de enige in een lange tijd die ik serieus wel zie zitten
alleen ik ben zo onzeker dat zelfs nu er iemand is die ik leuk vind en die mij ook leuk vind dat het toch over gaat.
Ik ben inmiddels 17, en heb nog nooit een vriendje gehad. En afgesproken heb ik alleen met jongens die ik eignlijk niet leuk vond… maar ik wou niet achterblijven.
Maar… met deze jongen is het al eens eerder zo gegaan. en toen heeft hij het opgegeven omdat ik steeds niet kon (omdat ik dan niet meer durfde)
ik denk zo van. strax verpest ik het en vind hij me wreed dom. Omdat ik ook ernstig verlegen ben… :frowning_face: dus leer moeilijk mensen kennen . en een eerste echte indruk is toch wel erg belangrijk
nu verwacht hij dus dat als ik beslis dat ik wil dat ik wat van me moet laten horen, dus ik moet hem vragen om een keer af te spreken en dan zou hij ja zeggen zei hij … jaa hij doet moeilijk :stuck_out_tongue: hij wil me dwingen dat gwn te doen (a) maarja ik durf dus niet echt…
maarja nooit geschoten is altijd mis he…

HIJ IS ZOO LEUK. o m g …

mensen kunnen jullie me advies geven of overhalen dit te doen ?

respect als je dit lange, useless verhaal hebt gelezen, en of je een reactie plaatst moet jij natuurlijk zelf weten :wink:
x’je

Je moet gewoon een keer met hem afspreken. Hij heeft toch zelf gezegt dat hij je leuk vond ? Gewoon proberen.

gewoon doen!

ik vindt dat je gewn moet gaan! je hebt helemaal niks te verliezen, ga gewn van het slechtste uit(ookal doe je dat nu al) maar grijp gewn deze kans, en als het niks wordt, dan was hij niet de goeie(ware) jongen, maar ik zou gewn gaan. ik ben ook altijd vet verlegen met jongens alleen zijn, maarja dat moetie maar nemen! sommige jongens vinden dat juist leuk, het is gewn hoe je bent, dat moet hij accepteren. succes iig, ik vindt dat je zeker moet gaan!

Gewoon vol zelfvertrouwen vragen of die een keer iets met je zou willen doen.

Wauw, dat klinkt alsof ik het geschreven heb, haha!
… Ik zou gewoon een keertje vragen hoor, hij heeft toch zelf
gezegd dat ie 't ook wel wil? Wat kan er dan nog mis gaan?! :stuck_out_tongue:

Jij vind hem leuk, hij jou. Wat kan er verder nog mis gaan?
Ik zou er gewoon voor gaan. ^^
Veel suc6 ermee!!

damn jij lijkt precíes op mij. haha, echt heeeelemaal hetzelfde. Maar ik heb vorige week donderdag mijn eerste afspraakje gehad,. en achteraf ben ik zo blij! echt waar; gewoon doen! niet afzeggen, geen smoesjes verzinnen om niet af te spreken. Hij vind jou leuk om wie jij bent; dus je hebt niks om die afspraak af te zeggen. Ga ervoor!

haha dankjullie mensen!
hij heeft me gevraagd om vanavond voetbalwedstrijd van iemand te gaan kijken, en dan zijn wij de enige twee toeschouwers. :stuck_out_tongue:
maar vind het wel een beetje eng ! beetje erg! vet zenuwachtig enzo omdat ik best erg verlegen ben en bang ben dat het echt zo awkward word :stuck_out_tongue: of hoe je dat schrijft :stuck_out_tongue:
gelukkig had een vriendin me ook al beetje weten te overtuigen en jullie ook!
Ik probeer echt hele tijd mezelf te overtuigen ahha hopelijk lukt het!
maar :stuck_out_tongue: ohgod benn zo bang
vanavond gwn :expressionless: haha
x

Verstand op 0 en doorzetten!
Ik sla ook altijd dicht omdat ik bang ben voor verdriet enzo.
Daarom ben ik verlegen en trek ik mezelf terug.
Foute eigenschap.

haha gaaf toch dat ie je meevraagt!
hij is dus geinteresseerd :slightly_smiling_face: !
veel plezier; als je gaat!
maar ik zeg: doen!
:jezus:

gewoon DOEN! heeeeel veel succes vanavond :grinning:

Heee
op dit moment staat de date in wacht :stuck_out_tongue: want het regent heel hard, en omdat het biuten is…

vraag me af wat er gaat gebeuren :astonished:
dankjullie. ik wil het ZO graag. maar toch ben ik ZO bang:P
xx

Niet bang zijn, gewoon doen!
Als hij je meevraagt moet hij je toch op zijn minst wel een beetje leuk vinden, toch ? (;

Veeel succes en plezierr vanavond…
Ik hoop echt dat je het leuk hebt.
Maar als hij ook al met jou uit wil, zou toch ook wel al iets moeten zeggen toch. Dus wees gewoon jezelf en dan zal hij je heus wel leuk vinden tochh… :slightly_smiling_face:

zoveel houd mij tegen maar zoveel laat me ook gaan.

shitmman. ik haat mezelf … :stuck_out_tongue:
wel echt teleurgesteld in mezelf
hele dag bereidde ik mezelf hierop voor
ik wou het echtecht gaan doen
en toen had ik te lang gewacht met weggaan
dat k nu niet meer weg mag… :frowning_face:
verdorie!! :frowning_face:
ben ook zon mietje he… KUT
hopelijk binnenkort gwn afspreken met hem …
ik baal er echt van dat ik het heb uitgesteld…
echt slecht van mezelf…
bahbahbah
nouja. :stuck_out_tongue: dat was het

als dr nu nooit meer iets van komt./
neem ik mezelf dat voor altijd kwalijk.
de perfecte kans voorbij laten gaan
ohjee. ik word echt gek :stuck_out_tongue:
teleurgesteld in mezelf
en ik ben zo bang dat hij nu ook in mij heel teleurgesteld raakt
ik zei hele tijd dat ik zou komen. en nu. voor de zoveelste x kom ik niet
als ik hem was zou ik er al lang mee zijn gekapt denk ik … :cold_sweat:
ik zie wel wat die gaat zeggen