Iets heel doms wat me bezighoud.

Een paar dagen geleden hoorde ik op het nieuws over 3 vrouwen die gingen aanbellen bij een bejaard koppel, en hun een taart aanbiedden. Het bejaarde koppel was echt heel erg blij, ze aten een stukje taart en blablabla. Even later valt de man in ‘slaap’. Wat blijkt, die taart was vergiftigd. Het was de bedoeling dat de vrouw ook dood zou gaan, maar dat ging niet snel genoeg dus hebben ze haar gewurgd.

hoe HARTELOOS EN ZIEK kan je zijn.
Het ging verdomme gewoon om hun géld. Op zo’n manier ! dan kan je nog beter 100 banken overvallen zonder mensen te doden dan dít. Vind ik dan toch.
die mensen waren waarschijnlijk echt blij dat er nog zo’n vriendelijke mensen bestaan, en dan zoiets. HOE ERG. Dit houd me de voorbije dagen echt bezig, toen ik dat nieuws hoorde dacht ik echt van : Waar gaat het heen met de wereld ?
Eerst die Kim De Gelder die baby’s in een crèche vermoord, ondertussen alweer 2 jongens die met een geweer op school zomaar raakschieten. WAAR GAAT DIT HEEN ? Is het een nieuwe rage ? ‘Hoe hartelozer hoe beter’
Ik snap er echt niks meer van. Ik wou dit trouwens gewoon even kwijt, want ik vind het echt heel heel heel erg.

OMG :open_mouth:

OMG dat is echt ZO erg! x__x Ik ben het echt met je eens, waarom vermoord iedereen elkaar tegenwoordig?

Dat houdt me ook al bezig.
Mensen worden steeds hartelozer.

okee dat is echt ziek en hoe harteloos kan je zijn.
die mensen moeten ze echt hard aanpakken want het lijkt wel of vermoorden normaal word en dat is echt ziek want :S
gestoorde zieke mensen die zoiets doen hoe kom je op het idee:S!
zoiets zou niet eens in me hoofd voorkomen:S

er gebeuren steeds meer rare dingen in de wereld :S

Woow, dit is echt heel erg! Ik snap ook echt niet hoe mensen het allemaal kunnen verzinnen! Hoe kan nou zoiets in je op komen?!
Sorry, maar hier kan ik echt niet met mijn verstand bij…

pf wat erg… ik snap dit niet hoor
hoe halen mensen dat toch in hun kop…
niet te geloven…
je kan zo niemand meer vertrouwen

Nog niks over gehoord of gezien op het nieuws, maar ik kan daar ook zo erg mee zitten. Gewoon plaatsvervangende schaamte en schuldgevoelens.
Blegh, sommige mensen zijn zo respectloos, zulke mensen behoren eigenlijk de doodstraf te krijgen.

Dit is echt vreselijk ziek, die mensen mankeren echt iets. Ik las ook iets over een vechtpartij omdat iemand ging voordringen bij de kassa, eh, hallo? :crazy_face:

Jezusmina,
Hier kan ik nou echt zo boos om worden :confounded:

i totally agree with you.
het gaat echt te fur tegenwoordig.

Damn, wat voorn ziek persoon kun je zijn.

Dat is echt idioot ö hoe kunnen ze zoiets nu doen?
Maargoed met bijv. mensen doodsteken op scholen lijkt het idd een rage, je hoort het steeds meer en vaker.
Ik denk ook dat mensen op ideeën worden gebracht door nieuwsberichten etc.

De media brengt mensen, die al niet zo goed in hun hoofd zijn, op ideeën.

Het is logisch dat er veel aandacht aan besteed word op het nieuws enzo, want het is natuurlijk vreselijk als er zoiets gebeurd. Maar eigenlijk word er teveel aandacht aan besteed.

ja maar, zoiets heb ik nog nooit op tv gehoord ofzo behalve dan in sneeuwwitje
dus ik weet echt niet hoe gek dat je moet zijn om zoiets te doen.

jeetje killo :open_mouth:

facking van die onschuldige oude mensjes,

ja zielig he ;o

Ik snap dat dus ook echt totaal niet! Waar gaat het heen met deze wereld! Waarom zijn er zulke gestoorde en gemene en respectloze mensen op deze aardbol :frowning_face:
Ik vind trouwens ook dat de mensen tegenwoordig zo asociaal zijn! Daar kan ik ook echt niet tegen.

Inderdaad afschuwelijk
En ik denk dat het alleen maar erger wordt
De mensen worden steeds hartelozer en zinloosgeweld is meer een ‘gewoonte’ geworden, als iets met praten niet bereikt kan worden ‘meppuuuh’. Door dat (volgens mij) deze mentaliteit onstaat ga je het steeds meer zien…
Moet je voorstellen in wat voor wereld wij straks leven, als we later groot zijn
En van die schietpartijen op school en die vergiftigde taart: ziek, ziek, ziek