Iets gekocht via internet, wordt niet opgestuurd..

Ik heb via fashionscene een tuniekje gekocht waar ik 25 euro voor heb betaald. Nou heb ik vrijdag het geld over gemaakt, en maandag kreeg ik een offlinebericht van het meisje dat ze het geld had ontvangen, en dat ze hem morgen (dinsdag dus) op de post zou doen. Nu is het vrijdag, en ik heb mijn tuniek nog steeds niet…
Ik heb haar op msn, en heb haar voor, achternaam en woonplaats, maar ze komt ook nooit online… Heeft iemand tips wat ik moet doen?

Ik ben niet iemand die het er zo maar bij laat zitten, het is wel 25 euro!

Misschien zijn er problemen?
Ik had ook wat verkocht en het duurde ook 2 weken voordat ik het verstuurd had (ja dat was niet netjes van mij) maar ik had geen geld voor postzegels op dat moment en ik vergat het ook gewoon.

Ja klopt, daar heb ik inderdaad ook al aan gedacht. Ik vind dat ook helemaal geen probleem, maar als ze het maar eventjes meldt! Nu zit ik de hele tijd te wachten op die tuniek, en ik weet niet waar ik aan toe ben…

Vergeet niet dat door hemelvaartsdag de post ook gewoon later kan zijn he…

Heb je haar ook al gemaild?

ja inderdaad, als ze het dinsdag misschien iets te laat op de post heeft gedaan, is het pas woensdag opgehaald en zou het vandaag of morgen kunnen komen. Beetje geduldig zijn!

Ik zou nog even een weekje afwachten. Vraag even aan haar of ze het wel echt dinsdag op de post heeft gedaan en zeg dat je dat wilt weten omdat je het nog niet ontvangen hebt. Vaak zeggen mensen ‘ik doe het morgen op de post!’ en uiteindelijk doen ze het 2 dagen later omdat dat toevallig beter uitkwam. Als je het binnen een week nog niet ontvangen hebt zou ik stappen ondernemen. Succes, en laat ons even weten hoe het verder gaat, oké?

haar hele manier van ‘onderhandelen’ stond mij ook al niet echt aan. ik snap dat dus noooit he, dan zetten mensen wat te koop, en dan hebben ze iemand die echt geinteresseerd is, en dan zijn ze zelf zo ongeinteresseerd enzo…
maarrem, doordat ze dus helemaal niks van zich laat horen, ga je sneller dingen denken, ik vind dat echt niet netjes als je iets verkoopt, achja :grinning:

up

Ik heb via Girlscene iets gekocht (sjaal), dat had ze maandag al op de post gedaan en ik kreeg 'm vanochtend pas binnen.
Verder heb ik ook wel eens anderhalve week moeten wachten op een shirtje, dat ook gewoon op tijd verstuurd was…
Als je het niet vertrouwt, zal ik als ik jou was eerst nog een meel sturen (heeft ze het voor of na 5 uur (lichting brievenbus) op de post gedaan?), voor je over gaat tot ‘harde actie’ (boycot, opbellen, etc.).

heb je nog niets gehoord? ivm hemelvaart duurt het misschien ook wat langer hè! Succes!

Up!

Ik had ook eens iets verkocht aan iemand, maar de post deed er ook langer over. XD gelijk allemaal van die belachelijke berichtjes gekregen van ’ Ik heb je adres, en ik ga naar de politie’.
Ik moest er wel om lachen, aangezien het maar om 2 euro ging, maar goed :stuck_out_tongue:.

Is er dan ook een excuse voor een baas die je niet betaalt.

Oke, sorry, ik dwaal af.

precies, ik zou nog even een weekje wachten.

De post is de laatste tijd best wel sloom valt me op…

oke, ik zal nog even een weekje geduld hebben, haha. ik hou jullie op de hoogte! :slightly_smiling_face: