Iets gebroken? Wat en hoe?

Hebben jullie wel is iets gebroken? En hoe?

Ik zelf twee keer op hele lullige manieren…

[i]Stel je voor. Je zit in groep 7 en gaat bij vriendinnetjes thuis spelen. Voetballen en dan op de trampoline. Heel leuk, tenzij je zo scheef als ik ben en jezelf van de trampoline af lanceert… BOEM, keihard op de grond.
Ik riep: " Help me omhoog, help me omhoog", maar zodra ik bewoog bedacht ik me. “Nee, laat me maar liggen.”

Uiteindelijk opgestaan, mama gebeld. “Zal wel meevallen, loop maar naar huis.”
Ik met mn fiets aan de hand naar huis, na 50 meter ging het niet meer. Vriendinnetjes naar huis rennen en mn moeder/stiefvader halen… Kom k thuis, zitten m’n oom en tante er. “Vast een spiertje verrekt, ga maar even platliggen.”

Het gebeurde op vrijdag en op maandag vond ik dat ik wel weer genoeg platgelegen had, dus ik ging maar naar de dokter. Bleek dat mijn sleutelbeen gebroken was en er een flink gat ruimte zat tussen de 2 botten… Kreeg ook nog een verkeerde mitella en ben nu scheef.[/i]

Daarnaast brak ik mijn arm een keer:

Met vriendinnetje naar haar papa gefietst en bij de puppy’s gekeken. Onderweg terug schaafde mijn fietsband tegen de stoeprand en toen lag ik op de grond. Ik keek naar mijn pols. Daar zat een fikse bocht in. “Wil je even ergens aanbellen?” adviseerde ik mijn vriendin. Zij in paniek, de man waar we aanbelden in paniek. Snel langs mijn mama gereden, zij in paniek. Ja hoor, ik brak mijn pols. De arts schrok van de bocht die er in zat en wilde hem terug duwen. “Dit gaat even pijn doen. 4…3…*KRAK*” Die eikel duwde eerder dan verwacht! Dus ik barstte daar uit… in gelach. De pijn viel me zo mee dat ik er om kon lachen… Maar wel weer 8 weken 't gips in.

Mijn pols toen ik aan het stoeien was met mijn broer. Mijn moeder had ons al tig keer gewaarschuwd en toen was ze boos. En ik huilde niet, omdat ze niet boos was dus mijn ma dacht dat er niks was en toen ging ik de volgende dag nog trainen (wedstrijdzwemmen). Dat deed zoveel pijn dat we toch naar de dokter gingen en toen was het gebroken hh.

Nee ik heb nog nooit iets gebroken en ik hoop het ook zo te houden

En mijn neus twee keer lol

Ik heb nog nooit wat gebroken ( gelukkig ).Wel een keer mijn enkel ernstig verzwikt nadat ik heel raar van de trappen op school afviel en 2 vingers zijn een keer achterover geklapt toen iemand mij voor de grap wou nep schoppen waardoor ik een tijd met tape om mijn vingers heb gelopen haha.
Maar nog nooit gebroken gelukkig :slightly_smiling_face: .

Oh dit had ik ook alleen duwde iemand me :hammer:

mijn kuitbeen, nu. door het hardlopen wss :’’)

Ah wat flauw ! Ik wou van de ene tree naar de andere tree lopen alleen ik stond maar half op de tree en toen bam.
Jezus als ik er weer aan terug denk doet het alweer pijn :’'D.

Mijn pink

Nog nooit *klopt af*

Wel mijn vingers zwaar gekneusd waardoor ik ze nu niet helemaal meer kan buigen, een keer een scheurtje in mijn enkelbanden waardoor ik een weekje met gips moest en 3 weken met loopgips, een keer enkelbanden verrekt waardoor ik 3 weken loopgips kreeg en ontelbaar vaak mijn enkel (zwaar) gekneusd. Ik ben echt een onwijze kluns en ik val echt verschrikkelijk vaak maar ik breek nooit iets, denk sterke botten. Maar soms loop ik gewoon normaal en kneus ik mijn enkel, die dingen zijn dan weer heel zwak :’)

Ik heb nog nooit iets gebroken en ik hoop ook niet dat dat nog een keer gaat gebeuren.

Al wilde ik in groep 3 wel altijd mijn arm gebroken hebben. Want er was een jongen in mijn die allebei zijn armen had gebroken en toen hoefde hij geen opdrachten te maken waarbij je moest schrijven.
Ook wou ik toen altijd dat ik een gebroken voet of been had zodat ik in een rolstoel zat en iedereen me op het schoolplein wilde duwen. Dat komt ook doordat een andere jongen uit mijn klas dat een keer had.
Hahah als ik er nu aan terug denk vind ik het best wel grappig.

Voor mij is het afwachten of ik in het gips moet. Geen bot gebroken, maar miss een spier gescheurd in m’n duim. Tijdens paardrijden is er iets mis gegaan idk wat, maar aan het einde van de les had ik last van m’n duim. Volgende dag nog getraind met wedstrijd zwemmen, teveel pijn dus ging naar m’n trainster toe. Ging ze er op duwen, ik viel bijna flauw. Heel dat bot stak uit. Naar het ziekenhuis geweest, geen zekerheid dus moest 1 maand later (JA EEN MAAND LATER) een mri scan laten maken (gisteren dus) nu afwachten op de uitslag. Als het gescheurd is toch in het gips. Bah, ik ook met m’n slimme acties.

Het is echt een wonder dat ik nog nooit iets heb gebroken :cold_sweat:

3x iets gebroken waarvan 2x in een half jaar…
1e x ging ik over de kop met de fiets omdat de rem kapot is, heb er toen nog een dag mee gelopen en mn pols gebroken
2e x viel ik van de trap… im such a retard. Brak toen mn onderarm, midden in de zomervakantie, echt chill
en 3e x viel ik van de fiets… brak toen mn bovenarm dus heel ver in t gips

mja ik ben niet de handigste :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik lach mezelf uit

Nog nooit wat gebroken gelukkig! Niet te hard roepen natuurlijk * klopt af *

Mijn pols gebroken toen ik op weg naar kamp ging in groep 7. Ik heel dapper dat hele eind doorfietsen maar toen ik uiteindelijk moest afwassen en bleek dat ik geeneens een theedoek kon vasthouden, toch maar even naar het ziekenhuis geweest. :’)

Gelukkig nog nooit iets gebroken maar wel vaak iets gekneusd en vertuifd en weet ik veel wat. Ik stapte de auto uit en toen reed mn vader verder waardoor mn voet onder de band lag. En pas geleden zat ik samen met mn zusje op een wip wap puur uit verveling en ik had mn handen los om het leuker te maken, eertse paar minuten gingen goed maar toen viel ik er van af en gingen de botten van mn hand over elkaar en heb nog pijn aan mn vingers. Ook ging ooit mn elleboog uit de kom omdat ik van een heuvel af skeelerde. En er is nog veel meer gebeurd. Ik ben ook niet de handigste persoon:’)