iets doms gedaan ;$

.

Slet.

Gebeurd is gebeurd, meid. Dat kun je niet meer terugdraaien…

Ik vind het een domme zet van hem als die inderdaad zoals je zegt al een vriendin heeft. Dat had hij niet mogen doen. Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen.

Helaas pindakaas.

Snol.

De jongen ging de fout in, ik neem aan dat het als grapje is bedoeld.

Als je weet dat een jongen een vriendin heeft doe je daar niks mee.

Pardon? Hij ging de fout in? Zij niet zeker :'D
Een jongen pijpen die een vriendin heeft is natuurlijk normaal. Zou jij vast ook fijn vinden als een meisje dat bij jouw vriend doet :wink: als je die hebt en anders toekomstige vriend.

SLUT ALERT.

lol die fout is wederzijds evengroot, zij wist dat hij een vriendin had dus dan kun je niet zeggen dat ALLEEN de jongen fout zat

wtf =,=

Kijk als je het niet weet omdat de jongen niks zegt/ontkent, oké. MAAR ZE WIST HET

Vergeet hem. Als hij nu een vriendin heeft en hij vind jou ook leuk, probeer dan even na te gaan hoe het is als JIJ straks een relatie met hem hebt? Relaties betekenen duidelijk niks voor hem, aan deze jongen heb je NIKS.

Ik weet wel dat als ik zijn vriendin was ik jou én hem een kop kleiner had gemaakt.

Jahoor :’) beginpost weggehaald.

kan je je beginpost weer plaatsen want meerdere mensen willen dit lezen en ik vind de rest echt dom doen, want ze komt hier om haar verhaal te doen en ziet zelf ook in dat wat ze deed fout is dusz hoef je het er niet in te wrijven. ze komt hier om advies vragen en alsof geen van jullie ooit een fout heeft gemaakt waar je spijt vn hebt… tijd kan je niet terug draaien gebeurt is gebeurt ze kan er toch niks meer aan doen.

Fuck ik kan hem niet terughalen omdat ik dit topic in een ander tabblad opende en die heb weggeklikt…

Maja ze vind een jongen leuk die een vriendin heeft en die jongen zei haar ook leuk te vinden en toen spraken ze een keer af en heeft ze hem gepijpt.

^
Ze heeft een jongen gepijpt die haar leuk vond, en zij hem ook denk ik, maar die jongen had een vriendin, en dat wist ze. Ze vroeg nu wat ze moest doen.

hee,
er is een jongen die ik heel erg leuk vind, maar hij heeft een vriendin
maar hij heeft wel vaak gezegd dat hij mij ook leuk vind. dus ik ging een keer met hem afspreken. toen gingen we op zijn bed zitten en begon hij me te zoenen (wat ik niet zo erg vond want ik vind hem immers leuk) en hij ging ook aan me zitten enzo, later heb ik hem gepijpt:$ ik heb daar heel erg spijt van… ik heb nieteens met hem. nu zegt hij bijna niks meer tegen me en lijkt het alsof hij me negeert, maar ik vind hem nogsteeds leuk. wat moet ik doen?

Dat stond er :’)