hey,
ik heb dus zo iets doms gedaan en ik weet zelf echt niet wat ik het beste is om te doen dus daarom wil ik graag jullie mening/tips.
Nou het zit dus zo ik was een keer uit in A’dam en daar kwam aan het einde van de avond een jongen (noem hem even T) met me praten. Hij deed erg lief, veel interessen etc. uiteindelijk moest ik dus gaan want me moeder was er. Hij wilde liever niet dat ik ging en pakte me hand zo vast. Verder geen nummers uitgewisseld of gezoend. Nou was ik afgelopen donderdag weer daar uit met een meisje (kan het niet echt mijn vriendin noemen en aan het einde van de avond was ik ook heel erg geïrriteerd). En toen kwam ik hem (T) dus weer tegen. Het was allemaal heel gezellig enzo, af en toe kwam ik even naar ze toe maar kon er ook niet lang blijven want dan werd dat meisje weer boos… Later op de avond kreeg ik dus ruzie met dat meisje want ze duwde me steeds naar vervelende turken toe die mij lastig vielen en trok me overal mee naar toe en wilde erg over me heen lopen. Ik wilde dus even van der weg want werd best boos, maar T had een vriend en die ging ook steeds tegen me praten. Toen ik uiteindelijk zo geïrriteerd werd dat ik even weg moest van der liep die vriend van T met mij mee want T was zelf ergens anders. Uiteindelijk probeerde die vriend van T me dus te zoenen, maar ik wilde die eigenlijk niet en bleef maar praten etc. zodat het hem niet lukte. Nou is dit dus uiteindelijk wel gebeurd…
Hij pakte me letterlijk vol op me bek en ik was echt te aangeschoten om het te stoppen. Ja, i know heel dom maar het gebeurde gewoon heel snel. Ik stopte ook weer bijna meteen want wilde het eigenlijk helemaal niet. Later op de avond probeerde die het weer en zei ik nee ik kan het echt niet, toch probeerde die het weer maar toen draaide ik wel weg op tijd met me hoofd waardoor die tegen mij wang aan kwam.
Later kwam ik dus weer bij T en sloeg ik ze drankje per ongeluk op de grond, nieuw drankje aangeboden maar dat wilde die niet want hij bood mij een drankje aan (deze afgewezen want kan niks aan nemen van andere ). Verder ging die soms achter me staan en gaf die me een kusje op me wang.
Hij nam het ook een keer voor me op toen ik ruzie had met dat meisje, bood me ook aan om bij hun te blijven etc.
Even om het verhaal kort te maken, ik voel me best aangetrokken tot een jongen en ik ben zo dom geweest om met zijn vriend te zoenen, wel eerst afgewezen maar uiteindelijk is het toch gebeurd.
Maar nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen… Hij appte me wel na het uitgaan maar dat gesprek is dood gelopen. Moet ik het laten omdat het toch geen kans heeft of zou ik hem toch een appje moeten sturen? en zo ja, wat zou ik hem moeten sturen. Ik ben echt een angsthaas op dat gebied want ik denk dan an ja als die wel wilde praatte had die me wel geappt… En toen we appte heb ik hem echt een overload aan berichtjes gestuurd, ik praat altijd super graag met mensen en soms dus ook te veel…
Ik heb er zo veel spijt van wat ik gedaan heb en voel me echt ongelooflijk dom.
HEELLPP