Iets doen wel niet? Verdergaan wel niet? HELP

Dag dames!

Ik heb 23 oktober al 2 maanden met mijn aller liefste vriend!
Nu doet hij al 3 weken iets bij mij (beneden stimuleren zo gezegd) alleen wil ik nog niet dat hij met zijn vingers in me gaat, heeft hij wel eens geprobeerd maar dit deed super veel pijn! (hoe kan dat?! misschien omdat ik ‘t al niet wilde ofso… maar was wel’‘nat’’ zogezegd hihi) en nu vraagt hij soms of ik iets bij hem wil doen, alleen ik durf ergens niet…

Ik heb zijn ding nog nooit gezien en volgensmij is ie wel wat van lengte hahaha !! En ik heb verder nog nooit vriend/seks gehad enso dus allemaal super nieuw… En vind 't soms moeilijk om nee te zeggen tegen hem maar ik durf het nog niet!!

Wat moet ik doen?! En hij accepteert het wel, maar zegt ook ik ga niet maanden lang bij jou wat doen en jij niks bij mij… wat ik ook wel snap maar zo moeilijk! :frowning_face:

HELP

Als je iets niet wilt, moet je het nooit doen. Als hij je daarom niet meer wilt, verdien je iemand die beter is.

Wat te doen? Nou wachten tot je er klaar voor bent, en geen dingen doen waar je niet aan toe bent. Als het eenmaal gebeurd, dan gaat dit vanzelf. En overigens vind ik het best lullig dat hij zegt “Ik ga niet maanden lang bij jou wat doen en jij niks bij mij” vind dat bijna overkomen alsof jij iets bij hem MOET doen.

Hoe oud zijn jullie btw?

[i]Nou ja hij bedoelde 't meer als (hij ziet 't als verwennen) dat hij mij alleen verwend en dat hij ook x verwend wil worden omdat hij er ook wel opgewonden van raakt zo gezegd…

Ik ben 18, bijna 19 en hij 20[/i]

Ja ik snap wel dat hij dat denkt maar vind dat verkeerd van hem om te zeggen. Hij is 20 en heeft natuurlijk zo z’n behoeftes maar hij weet dat jij geen ervaring hebt op dat gebied en jullie zijn pas 2 maanden samen. Je moet zeker niks overhaasten en zoiets heeft gewoon tijd nodig. En nogmaals niets doen waar je niet aan toe bent! Zoals hierboven al is gezegd, als dat voor hem een reden is om niks meer met je te willen verdien je 100x beter.

[i]Ja da’s waar… maar ik kan zo slecht nee zeggen!
We hebben beide 0,0% ervaring, en wat hij doet is ook wel lekker maar hij vraagt dan bv of ik dat wil en dan zeg ik nee en doet ie vaak toch wél en dan is 't later ook wel lekker… Maar toch haha voel me dan zo van elk weekend enzo snap je…

En voor mij is hij echt the one maar ik heb zoals gezegd nooit vriendje gehad enso en wil gewoon eerst leuke dingen doen en dat komt later wel… Pff :frowning_face: K zei ook al denk er bijna nooit aan, en voor hem helemaal nooit[/i]

Hmm ja lastig, maar hij kan en mag je niet dwingen ofwel overhalen je iets te laten doen wat je eigelijk (nog) niet wilt. Praat er anders nog een keer over en zeg exact wat je hier hebt gezegd, dat je er nog niet klaar voor bent en dat hij moet wachten tot je dat wel bent.

Ja… da’s waar! Hoe moeilijk dat ook altijd is, haha heb 't ook vaak niet over die onderwerpen (seks)
en hij zei ook van ja je hoeft echt niet die vieze dingen te doen (pijpen) maar ja… Idk ik ben ‘‘ziek’’/heb ziekte waarvan je lust van seks ook minder kan zijn en zou echt niet weten of het daar ook aan ligt!

Maar ga ik doen!

Ik snap wel dat hij niet maanden/jaren wil wachten eigenlijk, ik zelf zou ook niet een jaar lang mijn vriend plezieren en vervolgens mezelf ook maar moeten vermaken :wink: Maar 2 maanden is echt nog niet zo lang, en hij kan heus nog wel wat langer wachten. Als jij er niet eerder klaar voor bent, is dat nou eenmaal zo en heeft hij dat maar te accepteren. Vertel het hem in ieder geval wat je tegenhoud, zo snapt hij het misschien ook wat beter :slightly_smiling_face:

[i]Thanks! Ja ik snap 't ook wel… Als 't omgedraaid was en je wordt er opgewonden van zou je zelf ook een x iets krijgen ipv zelf doen… Maar heb je ook gelijk in 2mnd is nog niet zo lang en hij moetm aar wachten…

maar is moeilijk te zeggen haha[/i]

Ben 't eens met iedereen hierboven.
Niet doen als 't nog niet fijn voelt, maar spreek het uit!
Je geeft hem wel het belangrijkste en intiemste wat je hebt, maar durft hem niet te vertellen hoe je je erbij voelt? Ik zou het proberen om te draaien, weet je ook gelijk hoe hij erin staat.

Wat ik zelf wel zorgelijk vind is dat als jij ‘nee’ hebt gezegd, hij toch dingen bij je gaat doen.

Je geeft het zelf ook aan: je vindt het moeilijk om nee te zeggen en grenzen te stellen, en dat is heel zorgelijk. Het gaat erom dat je vriendje respect voor jou en jouw grenzen heeft, en dat een nee nee is voor hem.

Heb je ooit weerbaarheidstraining gevolgd? Want dit soort trainingen kunnen je helpen om nee te leren zeggen. Zoals jij nu bent en jij je opstelt ten opzichte van je vriend ben je gewoon een ontzettend kwetsbaar persoon en ik ben bang dat het niet de vraag is OF er ooit ultieme grenzen overschreden gaan worden, maar eerder WANNEER. Pas goed op jezelf en kom voor jezelf op.

Dat hij toch iets bij jou doet na een nee en dat je het toch eigenlijk leuk vindt is nog steeds niet oke in mijn ogen, want hij had het daarna niet eens meer moeten proberen. Door het toch toe te staan leert hij niet wat een nee betekent bij jou maar denkt hij dat hij gewoon dingen kan blijven proberen. Dat is wachten tot het een keer fout gaat.

Ik zou nog eens aan hem duidelijk maken dat nee nee is bij jou en dat hij toch echt moet wachten totdat jij zelf je grenzen verlegt. Het IS niet moeilijk om nee te zeggen, dat is geen feit; er zijn heel veel meiden die nee zeggen. Jij VINDT het moeilijk om nee te zeggen, en daar valt wel wat aan te doen.

Gewoon wachten tot je er klaar voor bent inderdaad. En praat er met hem over.

Wachten is het beste, toelaten wat je fijn vindt en doen wat je fijn vindt.

Pff, het klinkt voor mij eerlijk gezegd echt niet goed…
Jij zegt dat je dingen niet wilt, en dan doe hij het alsnog wel? Dat hoort niet hoor, ookal voelt het achteraf misschien fijn.
Je wil niet dat hij het doet, dan hoort hij dat te respecteren. Ik vind dat hij dus ook echt respectloos bezig is door alsnog wel te doen wat jij zegt dat je niet wilt.

Over dat het pijn doet, zou best kunnen inderdaad dat het door zenuwen is en omdat je het gewoon eigenlijk niet wil. Als je er later wel klaar voor bent, zal het waarschijnlijk wel gewoon gaan.

Bedankt voor de lieve reactie’s!
Het is indd wel zo, en hij moet een nee accepteren, alleen hij lijkt dan soort boos/teleurgesteld ofzo want dan zegt ie ‘‘dan niet’’… zo teleurgesteld…

En als ik dan vraag ben je boos of teleurgesteld is 't nee… en als ik dan vraag is 't ja ik wil je verwennen… Maar moet idd grenzen leren stellen want nee is nee… :x

Het is absoluut niet chill dat hij alsnog verder gaat terwijl jij nee hebt gezegd. En dan nog zeggen ook dat hij ook wel eens pleziert wil worden. Twee maanden en zoiets doen vind ik naar mijn idee al behoorlijk kort, en dan gaat ie nog zeiken ook.
Met alle respect, maar zo iemand had van mij al een rechtse gehad. En dan heb ik het niet over m’n rechterhand om zijn lul, maar in z’n gezicht.
Onvoorstelbaar waar mensen soms 't lef vandaan halen.

Ik vind het persoonlijk een beetje gemeen als hij dat zegt, ik heb 3 maanden met mn vriend en ik durf ook nog niet hij hem maar wel andersom en als hij dat zou zeggen dan weet ik niet wat ik zou moeten denken
Maaaar als je nog niet durft niet doen!!