Iets doen met de meiden

Haaii, het zit dus zegmaar zo we willen met alle meiden uit de klas iets gaan doen. Alleen we weten niet echt wat :frowning_face:( Alleen dat lijkt me niet zo fijn ivb met alle jongens die je aankijken enzo. Hebben jullie ideeëen wat je kan doen met ongeveer 15 meisjes, alvast bedaannktt :heart:

Ik snap het probleem niet zo? Ga met z’n allen high tea’en ofzo.

picknicken in het park!! Dat hebben wij heel vaak met de hele klas gedaan, schaatsen en zwemmen is ook leuk!

High tea’en, uit eten, bowlen, bioscoop, een workshop doen (sieraden maken, kaarsen versieren, zeepjes maken of zo iets), zwemmen, filmavond bij iemand thuis houden? Lijkt me niet zo heel moeilijk toch

Met dit weer picknicken inderdaad.
Hartstikke gezellig toch. Plus dan is het niet zo dat je elke keer iemand mee moet slepen.

^ Ja mja, vanaf zaterdag is het weer kutweer, dus dat schiet ook niet echt op.

Naar het park is inderdaad lekker makkelijk en gezellig. En als het weer slechter weer word dan wacht je er gewoon nog even mee. Het hoeft niet a la minute neem ik aan.

wokken, naar een pretpark, sleepover, shoppen, zwemmen, bios, picknick, strand, beautyday (nagels, make up, in winkels kleding passen + fotos en niks kopen:x, haren, maskers, etc) een reis in nederland naar andere stad ofso :stuck_out_tongue:

Be creative :sunglasses:

Bowlen of een terrasje pakken