iets dierbaars

Mijn vraag is of jullie ook iets echt heel belachelijk hebben wat heel dierbaar voor je is
Ik heb bijvoorbeeld een mascara wie ik nooit weg ga doen omdat dta het laaste cadeautje is van iemand wie daarna is overleden iknow iets heel doms maja vraag of ik de enigste ben wie zoiets heeft ( blablabla lange verhaal haha!)

knuffels van wie ook krijgt ik bewaar het
ring vriendje
ketting van me tante
mobiel van me vriendje

-Ik heb een ketting die ik van mijn oma (overleden) heb gekregen.
-En een teddybeer die ik van mijn overleden beste vriendin heb georfen.
(Die nam ze altijd mee als we gingen logeren, ook toen we al 13 waren.)
-Een fotolijstje dat ik van m’n (toen nog niet) exvriendje heb gekregen. Met een
foto van ons erin, hij is nu mijn beste vriend.
-Een kussensloop met een foto van mij en mn huidige vriendje erop,
gekregen van hem toen hij op vakantie ging en ik hem dus moest missen.

Verder nog wat meer spulletjes die me aan mijn overleden vriendin doen denken.

ik zoe met mijn opa naar het circus gaan. en familie erbij
hij is die dag ervoor het water in gereden en verdronken.
we hebben besloten om toch naar het circus te gaan omdat mijn opa dat zo graag wilde. Omdat daar een leiger was en die wilde die heel graag aan ons laten zien.
ik heb bij dat circus zo’n lichtje gekregen. ik was toen 6 en ik heb hem nu nog!

liefenverliefd Hoe is je vriendin overleden dan ? als ik het mag vragen :flushed:

Tuurlijk mag je dat vragen!
Ze is overleden aan kanker.

hm nou eigenlijk kan ik me niets bedenken…
mijn poppe, een popje die ik al heel lang heb.
en foto’s, zonder dat zou ik echt niet happy zijn.
dus ook mijn camera, al wil ik best een andere hoor, dus dat is ook niet zo echt.
nee ik weet niet echt

Ik heb een knuffelbeertje. Toen ik net geboren was heeft mijn vader die helemaal trots voor mij gekocht, en ik heb hem nog steeds =)

Een roze afgeragde boeddha die ik een keer van goede vriendinnen heb gekregen. Heb een enorme verslaving aan boeddha’s en deze is mijn favoriet haha. Heb hem al jaren en zal hem ook nooit wegdoen.

mijn ipod, nouja, ik gebruik hem meer dan mn telefoon, en ik hou gewoon van dat ding :slightly_smiling_face:

knuffels
mijn lievelingsvest

Een gouden ring van m’n moeder.(niet zo heel vreemd)
En een knuffelbeertje die ik van mijn broer op valentijnsdag kreeg.

mijn vriendje

Een mannetje van fimo en het armbandje wat hieronder staat, gekregen van een vriendin die overleden is.

http://oi51.tinypic.com/2v1kvib.jpg

Het armbandje draag ik niet, want ik ben heel bang dat het kapot gaat ( en dat is al eens gebeurd ).

oh liefenverliefd wat erg o.0 al lang geleden? (sorry heel erg off topic maar heb nog wel meer dingen 1 ketting als ik die kwijt zou raken oh scary moet er niet aan denken btw dat kettinkje zit as van mijn overleden vader in daarom erg dierbaar)

up

een knuffelvarkentje van vroeger
op de basisschool nam ik hem wel vaker mee en iedereen wist ook dat die bij mij hoorde, zelfs de leraren, dus die zeiden er dan ook niks over als die weer eens op mn tafel lag. (:
hij brengt me geluk :3

aaahw, ik heb een gouden ring van toen mama haar communie deed die ze toen van oma had gekregen, en ik heb van mama een gouden kettinkje gekregen afgelopen jaar

een lieveheersbeest ringetje van toen ik klein was, maar die ben ik natuurlijk kwijt.

Ik heb 2 knuffels die ik niet weg doe, kreeg ze na mn operaties een aantal jaar geleden