iets dat je hebt waargemaakt hebt/wil waarmaken :)

ik vroeg mezelf af wat jullie nog zouden willen doen op sexgebied of wat jullie wilden doen en wat al is gebeurd :slightly_smiling_face:
ik zou ‘het’ eerlijk gezegd best wel een keer willen doen met een vriend van mijn boyfriend, want hij is ook echt te hot(A) (ik zeg niet dat ik het ga doen, voor diegene die meteen slet gaat roepen :wink: )
meer meisjes die ook zoiets (gehad) hebben of ben ik nou zo raar? :crazy_face:

Hmm, ik vind het een beetje te persoonlijk om fantasieën etc hier op GS te zetten :’)

:expressionless:

Slet :’)

Slet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat zijn we weer aardig…

^ Idd, falers :’)

Kom op wie fantaseert er nou om met andere jongen te gaan terwijl je een vriend hebt. Ik vind het sletterig ja :’).

ik vindt geen stijl

vertel je vriend maar dat je graag wil vreemd gaan met zijn vriend.

iets wat jij waar wil maken: slimmer overkomen.

hoop ik dan

alsjeblieft zeg,

dit is waarschijnlijk gewoon een oude vent van 56 die thuis niet aan zn trekken komt en zichzelf probeert op te geilen met de fantasiën van jonge meisjes/vrouwen.

pff ja :pensive:’ wat een grapjesbestaan :’) sorry kon het niet laten,geweldige naam trouwens haha :slightly_smiling_face:

owke ik zal er voortaan nog wel 2 keer over nadenken voor ik hier een topic open. beetje kinderachtige reacties :slightly_smiling_face:
alsof je nooit vriend hebt gehad waarvan je een vriend lekker vond :wink:
maarja bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag dan. ik ben dus the only girl in the world :expressionless:

Oke, even dit. Een vriend van je vriend lekker vinden is tot daar aan toe. Maar het met hem willen doen is bij wijze van spreken gewoon vreemd gaan.

Oh jee, hier wil ik niks van weten of waarmaken!
mijn vriend had een goede vriendin, en zij wilde met elkaar gaan slapen, maar dan in EEN BED. omg ^^&*&^%$#$%$% kon er zo boos van worden,
mijn ouders zijn er nog niet echt overheen, bang dat hij mij misbruikt en of hij niet te vertrouwen is.