Iets afspreken, hoe?

Hoi, ik denk dat er al een topic over is, maar die kon ik niet vinden.

Maar nu mijn ‘probleem’.
Ik wil wat met mijn crush afspreken, maar hoe ga ik dat in godsnaam vragen. Ik heb al wat hints gegeven zovan, gaan we een keer iets leuks doen. Maar daar krijg ik niet echt direct antwoord op. Hebben jullie enig idee hoe ik dat ga vragen?

Damn, ik klink echt hopeloos x]

Het is zo simpel: Vraag gewoon of hij mee wil naar de bioscoop of ergens een drankje wil drinken. Ik zal het wel in het echt vragen, heb je grote kans dat die meegaat :slightly_smiling_face:!

Haha, ik ben hartstikke verlegen. Maar ik kom het niet zo vaak tegen zegmaar, we spreken wel veel op msn. Maarja, dat is ook weer zo kut om het daarover te vragen x]

bij mij was het:
Hij: “Zin om een keer te chillen?”
Ik: Ja hoor :slightly_smiling_face:
Hij: “Wanneer?”
blablabla

En toen werd het de stad. XD
Zo kan het ook.
Maar als je verlegen bent kan het toch wel via msn, zoiets via msn kan nog wel vind ik :slightly_smiling_face:

Gewoon, spontaan.

Zo’n soort gesprek had ik eens op msn:

ik: Ik zie je ook nooit meer op het werk!
hij: Nee, inderdaad, ik zou bijna vergeten hoe je dr uit ziet!:stuck_out_tongue:
Ik: neeeee, dan moeten we elkaar snel zien
hij: ja!
Ik: Nu?
Hij: Ik kom eraan!

heb nu hetzelfde probleem. Maar weet je , het is echt easy om 'm uit te vrage om mee uit te gaan in groep.
Zijn er gemeenschappelijke vrienden die jou wel willen helpen :grinning:?

the same question here…
kan het ook over telefoon?
hij kwam dr namelijk als eerst mee, om te schaatsen nadat ik hem vertelde dat ik ging schaatsen met school toen zei hij zullen wijdat ook een keer doen MET ZN ALLEN.
en vanmorgen zei die zullen wij samen n keertje schaatsen?
ik durf hem oook niet echt te vragen ook al was het zn egigen idee…

haha, mijn mannelijke klasgenoten. Maar die vermoeden al iets, en ik heb geen zin in hun gezeik. x] Dan is het zo. Ja Joanne, vind je hem leeueeeeek. En waarom ging je met hem afspreken, en en waarom dam je zovaak met hem op msn? Oh, en ja dat smsje [ze hebben mn smsjes gelezen >.<] wat bedoelde je daarme? Echt kut x]

• Via een brief
  • SMS
    Of gewoon direct vragen, face to face. Als het goed is bijt ie niet ;3 XD, verzamel al je moed bij elkaar.

ik heb ook zoiets,
k weet alleen niet of die jongen mij ook leuk vindt,
hij gaat met nogal veel meisjes om…
hoe kan k dan zoiets vragen zonder heel stom/dom/kinderachtig over te komen, als hij mij niks vind? :blush:

Noh, nu heb ik het gevraagd [via msn ><] maar nu reageert ie niet meer. x] Maar we gaan wel een keer iets leuks doen, maar wanneer. Waarom reageert ie niet meer. Ik had hem moeten bellen x]

ik heb dat ook met een jongen op mijn school.
ik ben te verlegen om tegen hem te praten op school.
en ik praat ALTIJD als eerste op msn.
Toch kijkt hij echt de hele pauze altijd naar mij.
Maar als ik nu in een x vraag of die wilt chillen, voelt t heel erg dat ik achter hem aan loop.

terwijl hij achter mij aan hoort te lopen…

tzelfde gehad
maar ik zit wel al een fase verder; datum bespreken :’)
àls hij nog online komt tenminste :rage:

Het is nu wel duidelijk dat we iets gaan doen, maar wanneer is ook weer een probleem op zich x]

Je hebt vakantie! Altijd dus!

Haha, nonstop :’)

hahaha nouja iedere dag tenminste! Vooral nu er sneeuw ligt, dubbel romantisch. Vind ik! :grinning:

Ik zat daar dus ook mee. En toen had ik de toch maar de moed opgebracht om te bellen. En toen heb ik hem dus mee uit gevraagd, we gingen naar de bios. Was best leuk =) Lange tijd geleden, niks geworden xD
Maar je moet geen hints gaan geven of vaag doen want vaak hebben jongens het niet door of vinden het vervelend dat je vaag doet (trust me). Dus gewoon lekker straight to the point :grinning:
Succes meid!

hahaha ik heb dus gewoon gevraagd over skype (eerst al mij moed verzamelen);
ik; we moeten nog wel een keer chillen he?
hij; dan gaan we vet veel energy drinken (voor hem is dat ja :grinning:)
ik; haha oke.

en nu weet ik dus ook nog niet wanneer, maar dan komt hij maar naar mij toe, behalve als het te lang duurt :wink:

Gelukkig maar dat ik recht door de bocht ben x]