Iets afspreken, hoe?

Hoi, ik denk dat er al een topic over is, maar die kon ik niet vinden.

Maar nu mijn ‘probleem’.
Ik wil wat met mijn crush afspreken, maar hoe ga ik dat in godsnaam vragen. Ik heb al wat hints gegeven zovan, gaan we een keer iets leuks doen. Maar daar krijg ik niet echt direct antwoord op. Hebben jullie enig idee hoe ik dat ga vragen?

Damn, ik klink echt hopeloos x]

Het is zo simpel: Vraag gewoon of hij mee wil naar de bioscoop of ergens een drankje wil drinken. Ik zal het wel in het echt vragen, heb je grote kans dat die meegaat :slightly_smiling_face:!

Haha, ik ben hartstikke verlegen. Maar ik kom het niet zo vaak tegen zegmaar, we spreken wel veel op msn. Maarja, dat is ook weer zo kut om het daarover te vragen x]

bij mij was het:
Hij: “Zin om een keer te chillen?”
Ik: Ja hoor :slightly_smiling_face:
Hij: “Wanneer?”
blablabla

En toen werd het de stad. XD
Zo kan het ook.
Maar als je verlegen bent kan het toch wel via msn, zoiets via msn kan nog wel vind ik :slightly_smiling_face:

Gewoon, spontaan.

Zo’n soort gesprek had ik eens op msn:

ik: Ik zie je ook nooit meer op het werk!
hij: Nee, inderdaad, ik zou bijna vergeten hoe je dr uit ziet!:stuck_out_tongue:
Ik: neeeee, dan moeten we elkaar snel zien
hij: ja!
Ik: Nu?
Hij: Ik kom eraan!

heb nu hetzelfde probleem. Maar weet je , het is echt easy om 'm uit te vrage om mee uit te gaan in groep.
Zijn er gemeenschappelijke vrienden die jou wel willen helpen :grinning:?

the same question here…
kan het ook over telefoon?
hij kwam dr namelijk als eerst mee, om te schaatsen nadat ik hem vertelde dat ik ging schaatsen met school toen zei hij zullen wijdat ook een keer doen MET ZN ALLEN.
en vanmorgen zei die zullen wij samen n keertje schaatsen?
ik durf hem oook niet echt te vragen ook al was het zn egigen idee…