Iets aangeven wat je fijn lijkt/vindt

Hoi hoi,

Ik heb een vriend en wat we samen doen vind ik altijd heel fijn, maar soms lijken andere “methodes” mij fijner (bijvoorbeeld stimulatie g-spot). Wat is een handige manier om dit aan te geven? De meeste dingen vind ik niet erg om aan te geven, maar dit lijkt me toch wat awkward, aangezien ik niet weet of hij wel weet dat de g-spot bestaat.

groetjess

Geen uitleg geven denk ik. Gewoon ‘zullen we dit standje doen’ of ‘als jij je vinger nu eens zo…’ ect. Stuur hem een beetje of neem helemaal het initiatief. =)

Het is enorm belangrijk om te communiceren.
Gewoon wat begeleiden, suggereren en als het fout zit, zeggen dat het pijn doet en het niet fijn voelt

Dit.
En gewoon aangeven: ‘‘Dit lijkt me eens fijn om een keer te proberen.’’

Heee!

Dit soort dingen kunnen behoorlijk ongemakkelijk zijn om te bespreken, zelfs wanneer je je vriend helemaal vertrouwd.
Je hoeft het niet altijd met woorden duidelijk te maken…
Je kan bijvoorbeeld de volgende keer dat jullie intiem zijn samen zijn hand pakken en hem sturen naar waar je hem hebben wil, ook kan je dan zijn hand bewegen op de manier die jij wil. Door eventuele geluidjes en jouw lichaamsreactie kan hij als het goed is dan merken wat jij wel of niet fijn vindt.

Mocht je het toch met woorden willen duidelijk maken, kies hier dan een geschikt moment voor uit. Het is namelijk vet awkward wanneer je zoiets naar zijn hoofd slingert wanneer je haastig je schoenen en juiste schoolboeken probeert te vinden of wanneer hij midden in een potje fifa zit.
Doe dit bijvoorbeeld wanneer jullie al aan het zoenen en dus al meer in de “mood” zijn.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, veel succes!

Hey
Bedankt voor jullie reacties ik merk sowieso wel dat ik die subtiele hints wat jullie zeggen vaak wel durf te geven, dus hopelijk evolueert dat zich wat verder haha