Ienemiene mutte??

Oke. Je denkt nu vast bij dit topic titel ’ What the fuck ’ En ik denk precies hetzelfde. Al enkele dagen. Ik zit met een probleempje :blush:
En ik weet, misschien zijn hier al 100 topics over. En krijg ik zodadelijk reactie’s met ’ gebruik de zoekmachine… etc ’
Maar ik vraag jullie nu mijn probleem serieus te nemen. Omdat er een vriendschap op het spel staat. Tenminste… voor zover het nu nog een vriendschap is: Ik hou het verhaal kort.

Er zijn op dit moment 2 jongens in mijn leven!
E ( 17 )en J. ( 17 ) E zit bij mij op school en vind ik al een paar maandjes intressant. En J ken ik al vanaf de basisschool, en sinds vorig jaar met een festival bij ons in de buurt, kwam ik plots naast hem te zitten en zijn we een soort van ’ vrienden ’ geworden.
Maar J heb ik na dat festival een hele tijd leuk gevonden. Ik kon niet meer slapen, en zat de hele dag aan hem te denken. J is een behoorlijke knappe jongen en veel meiden bij mij uit het dorp zien hem ook zitten, dat weet hij zelf ook.
Maar dat doet hem niks… Hij word er niet arrogant of egoistisch door. J is echt een hele lieve jongen. Maar toen ik uitendelijk J een beetje subtiel liet merken dat ik hem zag zitten ( een paar maanden na dat festival ) zei hij tegen me dat hij vond dat een relatie moest ’ groeien '. Ik vond dat een beetje een rare uitleg, maar snapte wel een beetje wat J bedoelde. Hij is zestien begon aan zijn beroepsopleiding en had het net uit met zijn vriendin sinds een jaar. Maar toch praatte elke dag met J op msn. Hij gaf me aandacht als ik tegen hem praatte, wilde dat mijn cam vaak aanging. En we konden erg lachen met elkaar op msn.
Maar sinds ik op een andere locatie op school zit, ben ik een jongen tegengekomen E. Hij is heel apart en niet snel een jongen waar ik op zou vallen. Ik vergat J en beetje en mijn aandacht ging gewoon naar school en vriendinnen en ik zat E behoorlijk achterna. E en ik hadden al de heletijd oogcontact in de aula en spraken mekaar via hyves. Mijn vriendinnen ’ pushte me ’ om met hem te praten etc etc.
Nu heb ik dit weekend veel gefeest; Carnaval. Discotheek etc etc. Daar waren ze alle 2.
Ik liep rond in mijn pakkie. En als ik E tegenkwam prikte hij me in de zij, gaf hij me een kus op mijn wang en vroeg hij of we zo nog even gingen dansen. Hetzelfde bij J. Als ik hem tegenkwam kneep ik hem in de kont, sloeg hij tegen mij kont en danste we op de dansvloer. Maar zondagavond was E er niet. En was ik met mijn vriendinnen veel bij J en zijn vrienden. J wilde graag rode lippenstift op, en dat bleef ik trouw de hele avond bij hem doen. Maar toen J en ik samen naar de bar liepen om wijn en bier te halen. Hield hij me vast en vroeg hij of ik zijn lippen even wilde bijstiften.
Ik pakte mijn lippenstift en ging langs zijn lippen. Ik zag dat hij me aankeek en voelde een hand door mijn haar. Toen zijn lippen waren bijgestift vroeg hij of hij mijn lippen ook moest doen. Ik nam zijn aanbod aan, en hij stifte mijn lippen bij.
Toen hij klaar was. Zei hij dat het nog niet helemaal goed gelukt was. Dus vormde ik mijn lippen voor de grap als een kusmondje.
Hij pakte me vast, drukte mij tegen zich aan en gaf me een kus op mijn lippen.
Ik wist niet goed hoe ik moest reageren. En gaf hem dus een kus op zijn wang. J nam weer een slokje van zijn bier en keek me in de ogen. Hij zette zijn bier weer neer, pakte mijn hoofd vast en gaf me een kus op mijn voorhoofd. Ik was totaal van slag. Het enige wat ik kon doen was giegelen en om me heen kijken, of niemand het zag! Toen er een paar andere meiden naar J kwamen, pakte ik mijn mobieltje en smste ik mijn vriendin of ze me zo wilde ophalen omdat ik een beetje in de war was. Voor ik het wist had ik de armen van J weer om me heen, en gaf hij me weer een kus. De meiden die voor J kwamen, keken me aan en vroegen of we wat met elkaar hadden. J antwoorde ; ’ Ja ik heb al sinds groep 8 met dit mooie meisje! ’ Die meiden knikte, haalde een wijntje en liepen zonder iets te zeggen weer weg. J draaiden ze weer om en kuste me. Gelukkig kreeg ik telefoon van mijn vriendin en vertelde ze mij dat ze eraan kwam. Ik hing weer op en zei tegen J dat ik naar huis moest. Hij gaf me 3 kussen op mn wang en mijn voorhoofd en daarna nog een keer op mn mond. Zonder iets te zeggen liep ik weg. En stapte bij mijn vriendin en haar vader huilend in de auto.

De hele nacht heb ik wakker gelegen. En rond zeven uur stond ik alweer op en kroop achter de pc. J was online.
Ik sprak hem aan, en hij begon meteen over zondagavond en dat mijn rode lippen nog op zijn wangen stonden. Hij zei dat ik niet mocht gaan douchen anders gingen die van hem eraf.
Ik heb voorzichtig geprobeerd te zeggen dat ik eigenlijk iemand anders leuk vind en hem al een beetje vergeten was. Hij vroeg of ik die avond al met iemand anders had gezoend. Ik gaf niet snel antwoord en hij stuurde weer dat hij dan blij was dat die avond toen niet met me had gezoend. Hij leek teleurgesteld en verondersteld en wilde weten wat ik dan met die jongen ( E ) had gedaan.
Ik stuurde naar hem dat ik met niemand verder had lopen kussen, en dat ik hem al langer kende en hem lief vond maar er verder niks mee bedoelde. Toen stuurde hij terug: dat het niet uitmaakte … en vroeg hij of ik er spijt van had… Daarop antwoorde ik dat ik dat absoluut niet had… En ook hij had er geen spijt van zei hij.
Even later kwam E online en vroeg aan me hoe de avond was geweest. Na een tijdje vroeg hij of ik nog gezoend had.
Ik heb nee geantwoord en ben weer offline gegaan.

Het probleem is. Ik kan nergens anders meer aan denken dan aan J en E. Ik heb geen idee wat die zoen voor J betekende, en durf het ook niet te vragen omdat ik me op de een of andere manier niet op wil dringen.
Ik heb tegen mezelf gezegt dat ik dit tijd moet geven. En dat ik niet kan bepalen wie belangrijker voor me is. Omdat het uitendelijk toch altijd anders uitpakt, en ik J en E beter moet leren kennen voordat ik eidenlijk zeker kan weten met wie het wat kan worden.
Kan het zijn dat ik nu 2 jongens leuk vind?
En hoe ga ik dit oplossen? Moet ik nog contact houden met J of moet ik juist E negeren omdat ik mijn kansen half verspeeld heb? Ondanks hij er geen weet van heeft.
Of moet ik dit allemaal gewoon tijd geven en zien hoe het verder loopt? Kijken wat E en J gaan doen? Of ze nog actie gaan ondernemen? Of zou J hier gewoon niks mee bedoeld hebben? En zou het onschuldig voor hem zijn geweest?

Liefs

wow lang verhaal. lukt me niet om me erop te concentreren. upje dus.

Afleiding, afleiding, afleiding. Even je gedachten opzij zetten, er niet aan denken. Je kunt er toch niets aan veranderen.

Nee klopt. Ik kan er niks meer aan doen. Maar ik voel mezelf verplicht om een keuze te maken. Ik weet niet wat ze alle 2 willen. Ik wil geen fout maken.

Ik heb geen idee wat je nu moet doen, ik kan niet voorspellen waar je spijt van zou krijgen. Maar dat het sowieso al niet goed voelde dat J je kuste, betekent misschien wel iets?

Up

J lijkt me beter :wink:

Ja maar wat als hij niks met die kus bedoelde?
Dat is mijn angst namelijk.

als hij niks met die kus bedoelde, zou hij je niet nog 3 keer kussen
en daarna zo doen op msn
trouwens
waarom deeed hij eigenlijk rode lippenstift op? :S

Ik denk dat J er véél mee bedoelt. Ik weet niet goed wat je nu verder moet doen maar ik denk dat de eerste stap is : E alles opbiechten en zien wat hij ervan denkt.

dat vroeg ik me dus ook eerst af, maar moest mijn crush dat doen zou dat gewoon zijn om een trouwere band proberen te krijgen :’)

Het lijkt me dat J na zijn break je een soort van gebruikt in mijn ogen.
Versta me niet verkeerd, maar hoe ik het heb gerealiseerd in mijn hoofd lijkt dat. Iemand die echt van je houdt zegt toch niet zomaar “ja kheb al sinds groep 8 met haar” of op msn “douche niet, anders gaan mijn lippenstiftkusjes er vanaf” oftewel is het iemand die zich snel bindt aan iemand, oftewel is 't geen normale jongen >.<
E. is onschuldig in mijn ogen. Hij wil alvast een fijne vriendschap, weet nog niets zeker over jullie maar wil wel leuke momenten meemaken met je.
Ik zou me in jou geval eigenlijk meer gebonden voelen aan E. xD
ik ben geen psycholoog dus vertrouw maar niet teveel op mijn uitleg

Ik ken iemand die op dezelfde avond dat ik hem ontmoet had al heeel erg knuffelig werd :’)
en me daarna liefje enzo noemen :’) (en nee, hij is geen player)
dus het verbaast me niet zoo hard. En ik denk dat ze hem ook al best lang kent enzoo…

OT: ik weet ook nooit wat te doen met zo’n dingen, dus upje voor je!

ik ook, bij hem is het voor jou zo te lezen echt. je vind hem echt leuk
en bij J is het alleen maar omdat hij je kuste, heb ik ook gehad.
maar achteraf ben ik niet verliefd, hij is wel leuk maar meer kan ik er niet van krijgen.
dus, er is een verschil tussen leuk vinden en verliefd zijn :wink:

Bij dit advies krijg ik echt een super naar gevoel.
Ik ken J, en hoe hij over liefde en relatie’s praat, zou ik hem er nooit van verdenken een meisje te misbruiken.
J krijgt veel aandacht van verschillende meisjes. En ik weet dat hij er 90 % absoluut niet serieus neemt. Vandaar die opmerking over de ’ basisschool ’ Ik heb gister aan J gevraagd waarom hij me kuste. En hij stuurde terug dat hij niet zomaar met een meisje kust. En dat hij verwachte dat ik dat ook niet zomaar deed, hij vroeg zich af of ik hem misbruikt had? Omdat ik hem subtiel probeerde uit te leggen dat die zoen een beetje verkeerd voelde, omdat ik iemand anders leuk vind.
En E… Ik weet niet zo goed.
Gister op msn probeerde hij me een beetje jaloers te maken geloof ik.
Hij vertelde dingen over zijn ex en wat zijn ex allemaal tegen hem zei. En verstuurde ’ per ongeluk ’ de verkeerde berichten naar mij die voor haar waren bedoeld. Beetje vaag dus allemaal.

Maar een ding waar ik wel zeker van kan zijn is dat J geen player of iets is.

@ Superheroine; wat bedoel je trouwens met break? Die relatie met zijn vorige vriendin is al een jaar uit.
Haha. Hij wilde denk ik lippenstift op omdat hij carnaval was. Hij liep daar de hele avond al mee rond eigenlijk. En van dat douchen.
Dat kwam een beetje te spraken omdat ik in zijn msn naam las dat hij douchen was.
Toen stuurde ik; Wel goed douchen he met die viezigheid van je van gisteravond
Toen stuurde hij terug; Haha, vind jij jezelf vies dan?
Daarna vroeg hij of ik op mijn voorhoofd nog zijn kusje had staan, en vertelde ik dat ik zo ook ging douchen en dat hij het dan maar x overnieuw moest doen.
Toen stuurde hij terug van
Op je voorhoofd … of?? (K)

Ik leid uit je verhaal af dat die J. toch wel een redelijk betrouwbare jongen is die je al lang kent? Lijkt me niet zo vreemd dat hij dan nu heeft beseft dat jullie relatie genoeg ‘gegroeid’ is of dat hij het zonde vond dat je hem een beetje vergat en dat hij nu weet hoe belangrijk je bent voor hem.

Zoals ik je verhaal lees, zou ik voor J. kiezen, maar dat is misschien omdat je nog niet zoveel hebt verteld over wat die andere jongen voor je betekent?
Ga gewoon voor de jongen waar je niet zonder kunt.

Ik zou voor J. gaan

J.

Ik zou ook voor J. gaan.

Ik zou niet voor J. gaan, want volgens mij voel je niet zoveel meer voor hem behalve gewoon vriendschap. Klopt dat? Gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat je in de war bent en dat je hem niet kwijt wilt als vriend en dat je hem echt een toffe gozer vind, maar dat je over je verliefde gevoel voor hem heen bent (als dat zo is natuurlijk).
En als je (wel) echt verliefd bent op E., voor E. gaan! Maar als je twijfelt niet doen: neem dan lekker even wat tijd om voor jezelf op een rijtje te zetten wat je wilt en niet wilt. Dat is misschien sowieso wel een goed idee!

Heb nog steeds met alle 2 contact.
E vroeg of ik bij hem kwam vandaag
En met J heb ik gister 3 uur lang op msn gezeten.
Heb gewoon besloten dat ik het rustig aan ga doen.
Zo kan ik ze alle 2 leren kennen, en zie ik wel wat er van komt.
Ik wacht gewoon heel rustig en cool af en binnenkort zie ik ze alle 2 weer bij datzelfde festival waar ik J heb ontmoet.
Dus dat komt helemaal goed. :slightly_smiling_face: Of juist helemaal fout… ;o