iemannnd die dit weet???? hulp nodig...

Iemand hier die verstand van computers heeft?:face_with_raised_eyebrow:

Ik wilde mijn laptop terug naar fabrieksinstellingen zetten. Heb het geprobeerd te doen, maar heb ervoor gezorgd dat ik alle stations/partities oid heb verwijderd en ik nu een hele lege computer hebt, die op dit moment niet eens meer windows wil downloaden, en ik kom ook niet verder dan een scherm met ‘‘u hebt uw pc uitgedaan. start uw pc opnieuw op om windows te installeren’’ en als ik dit vervolgens doe krijg ik hetzelfde scherm…

Wat is hier gebeurd? Kan ik dit probleem zelf nog oplossen? En als ik het naar de mediamarkt, of een andere winkel breng, kunnen ze mij dan helpen, of heb ik mijn computer helemaal verpest? I neeeed help guys ben echt bang dat ik mn laptop kapot heb gemaakt…

Haha, dat heb ik ook een keer gehad. Had hem toen al via marktplaats verkocht dus de koper heeft het hopelijk op kunnen lossen. Ik weet niet of je Windows terug kan halen als je het per ongeluk verwijderd hebt. Ik denk niet dat je hem hebt gesloopt, maar als er geen Windows op staat, heeft hij ook geen besturingsprogramma natuurlijk, en gaat hij niet aan. Kan je aan een Windows cd-rom komen?(Als die überhaupt al in je laptop kan?).

https:///www.windows-helpdesk.nl/windows-installatie-tips/ , kijk hier even naar, er staat dat Windows als verborgen partitie op je laptop/pc kan staan als je geen cd hebt met Windows, hopelijk staat deze er nog op en kan je daarbij komen.

dankjewel voor je antwoord!
het probleem is alleen dat als ik de laptop aan doe gelijk te zien krijg; “Uw computer is onverwacht opnieuw opgestart of er is een onverwachte fout opgetreden. De installatie van Windows kan niet doorgaan. Klik op OK om de computer opnieuw op te starten en start vervolgens de Windows installatie opnieuw als u Windows wilt installeren”. Als ik op het kruisje klik, start mijn laptop vanzelf op, en als ik op ok klik ook. Ik kom dus niet verder dan een zwart scherm met deze tekst. Ik kan niet bij instellingen, taakbalk, het bureaublad etc etc.
Heb geen plek voor een cd’tje dus dat wordt m ook niet

Ik snap wel iets van computers, maar al die dingen ide ik tot nu toe op internet heb gevonden durf ik niet aan, bang dat ik het helemaal verpest hahahah…

In ieder geval, weet iemand hoeveel het ongeveer zou kosten als ik mn laptop zou laten maken?

Ik had niet doorgeklikt dus dacht dat het een toets-combi was van voordat hij opstartte, sorry :wink:
Ehm, je kan via usb ook Windows instaleren, kan je nog proberen. Waarschijnlijk bij Mediamarkt wel te krijgen verwacht ik.

Als je F8 indrukt als je je laptop net aan doet(ingedrukt blijven houden) krijg je als het goed is een scherm waarin je veilige-modus kan aanzetten etc. Ik weet niet of dat het nog doet?

wat zou ik op dat scherm dan kunnen doen? Ik ga het zo dan even gebeuren haha

Dankjewel!!!
Heb net ‘‘msoobe’’ ingetypt, op enter geklikt, toen gebeurde er helemaal niks dus heb nog is msoobe ingetypt (zag op internet dat dit kon ofzo, maar nou staat er al een tijdje ‘‘even geduld’’. Is dit normaal?

(heb trouwens een asus)

ik had ‘msoobe’ ingetikt, toen enter,

vervolgens heb ik 3 uur lang ofzo een scherm gehad met “even geduld aub”. Heb de laptop maar uitgedaan want het duurde me echt te lang haha… Weet niet wat ik verder nog zelf kan proberen, naast het nog isproberen, voor ik mn laptop naar de winkel breng…

als ik ''MMC" typ, en op enter klik, moet er vanzelf een nieuw scherm ofzo komen?

Ik zal het morgen is proberen, in ieder geval opnieuw bedankt!