iemand?!

Hallo!

ik word heel snel verliefd (al weet ik niet zeker of het wel echt ‘verliefd’ is).
Ik ben eigenlijk niet zo mooi, en er is nog nooit een jongen op mij verliefd geweest.
Nu heb ik het probleem dat ik echt iemand wil.
Het maakt mij bijna niet meer uit wie, ik wil gewoon iemand
Wat nu?

Gewoon rustig afwachten totdat je echt verliefd wordt.
Je hoeft niet persé iemand te hebben, hoor.

Hoe wanhopiger je wordt, hoe meer ze op je afknappen.

Patience, my love.

inderdaad geduld hebben! ik weet niet hoe oud je bent?
maar meestal komt het juist wanneer je het niet verwacht!
snap wel dat het lastig is, want iedereen zoekt liefde en je kan haast geen liedjes meer luisteren die niet over liefde gaan maar goed…
het komt vanzelf!

Absoluut. Neem nooit eerste de beste. Dat valt tegen.

Ik zou niet zomaar op iemand afstappen. Als je echt verliefd bent op iemand dan merk je dat vanzelf wel. Probeer gewoon eens iemand te leren kennen, en met iemand af te spreken. En kijk dan hoe het verder gaat.

Hoe harder je hierop hoopt hoe langer het duurt!
En bovendien heb je niets aan verkering met een jongen die je niet eens leuk vindt… want het zal dan toch nooit lang standhouden en dat zal alleen maar gezeur/verdriet opleveren

gewoon wachten dus.

Je bent pas 13? Dan is het echt niet raar om nog nooit een vriend te hebben gehad. :wink:

Ga gewoon leuke dingen doen met vriendinnen en denk er niet te veel aan. Zoals hierboven al wordt gezegd komt het wanneer je het het minst verwacht.

Dat had ik ook, alleen heb nu wel een hele leuke jongen ontmoet. :flushed: Waar ik zaterdag mee naar de bioscoop ga!

lol, IK WIL ER EEN NU!