iemand wat tips...? :$ ik vind hem heeeel leuk..

heee x

ik vind een jongen heeeel leuk! en hij vind mij ook leuk, maar het probleem is… voordat die mij leerde kennen was die ook al op iemand, maar toen kwam ik en nu vind die mij ook leuk…
ik heb een voordeel, ik zit bij em in de klas… en dat andere meisje zit nieteens op deze school.
maar ik moet dus goede indruk maken op hem zodat die voor mij kiest (hooooopppppp ik) :flushed:
klink heel eigendunk enzo haha maar bedoel het niet zo :cold_sweat: natuurlijk wil die dat die voor jou kiest toch? maar oke daar gaat het niet om…
maar mijn vraag is nu:

heeft iemand tips want ik ben nog al verlegen… maar ik probeer zo veel mogelijk met hem te gaan praten en we zitten best vaak naast elkaar maar dan s het ook vaak stil…
heeft iemand tips waar ik over kan praten ofzo… ik weet dat nooit… of iemand anders nog tips waardoor iik een beetje met hem flirt of dus wat ik allemaal tegen hem kan zeggen als ik bij hem zit ? :flushed:

alvast bedankttttt :couplekiss_man_woman:

Zit je dan naast elkaar in de klas? Want dan is het niet zo gek als het soms stil is :stuck_out_tongue: Sowieso zijn stiltes niet erg, als je ze maar in vrede kan delen en het niet awkward voelt.
En gewoon als je met hem praat soms een (subtiel) complimentje geven, doe geïnteresseerd in de dingen die hij vertelt, raak hem eens subtiel aan, dat soort dingen.
Het is heel makkelijk als je het een keertje hebt geprobeerd :slightly_smiling_face:

Heb je bijvoorbeeld moeite met een bepaald vak? Vraag of hij je ermee wilt helpen. Praat over actuele dingen, die nu veel in de aandacht zijn op tv , twitter, etc. Natuurlijk niet al te geforceerd doen, wees jezelf dan komt het wel goed.

(Het grappige is dat ik ook een jongen leuk vind en een beetje in dezelfde situatie zit als jij.) :cold_sweat:

hahah jaa? :flushed: leeuk! denk ik hihhi vind die jou ook leuk? :slightly_smiling_face:

hihii iemand nog meer tips? :flushed: nogal onzeker…

:flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:

jaa inderdaad dat is een goeie! :slightly_smiling_face:

ik was vandaag wat meer tegen hem gaan praten en het ging echt best goed eigenlijk! veel gelachen :slightly_smiling_face:

xx