Iemand vinden van omegle

oke ik weet dat waarschijnlijk dit toch niet zal werken, maar niet geschoten is altijd mis.
Ik kwam iemand tegen op omegle alleen mijn internet viel uit. Nu wil ik hem vinden! dus ik dacht misschien kunnen jullie me helpen?

hij heet vicky, woont in dehli, india.
komt uit 1990, studeert engineering(comuter science)

google en facebook werkten niet mee helaas, dus kom je hem tegen op omegle, facebook, google, anywhere
wil je dan alsjeblieft zijn mail vragen?

Haha er was lang geleden ook al zo’n topic en die jongen is volgens mij gevonden (:

Succes ermee!

thank you :grinning:

Maar kwam die jongen die gevonden was niet ook uit Nederland? Dat is een stuk makkelijker namelijk :stuck_out_tongue:

ik denk niet dat je hem ooit zult vinden :p.

waarom wil je hem eigenlijk vinden?

vinden jullie ook dat je op omegle alleen jongens/mannen tegenkomt?
OT: misschien heeft hij gewoon een naam verzonnnen, en anders veel succes met zoeken!

Ik kom alleen maar Indiërs tegen op Omegle :crazy_face:

@ topic starter… veel succes want de kans is zeer klein dat je hem zal terugvinden!

dubbel

Ik heb dat ook gehad, maar voordat mijn laptop vast bleef hangen had ik zijn facebook al. We praten nu al meer dan een jaar, echt super leuk! Maar ik heb even voor je op facebook gekeken, en als je Vicky en dan bij filters New Delhi intypt, krijg je er wel, maar ik weet natuurlijk niet hoe hij eruit ziet…
Succes er mee!

Ik vind heel veel vicky’s op facebook!
http://www.facebook.com/s…ndia%20&type=all&init=srp

Ja precies, ik dus ook

haha ja weet ik ik had al gezocht :stuck_out_tongue:
nou kijk hij was echt heel aardig enz. hij vroeg ook nog om mijn mail alleen die wilde ik niet geven, maar heb nu best spijt van. we hadden gepraat vanaf 21:30 tot 00:30 alleen toen viel mijn internet dus uit.

maarja ik weet idd wel zeker dat ik hem niet meer vind

dubbel

Haha ik zou er niet op rekenen dat je hem nog vindt, zo zonder achternaam. En Omegle is van over de hele wereld en zo random…maar als ik m had gekend had ik zijn email wel doorgegeven :wink:

http://www.omegleconnect.com/

Zet hier wat neer zou ik zeggen.

ik klik mensen uit india altijd weg omdat ze altijd ‘!!!’ achter hun zinnen zetten en gelijk zeggen ‘i am looking for frends :grinning:!!!’ enz haha. maar succes met je zoektocht, mocht ik hem tegenkomen zeg ik het je :slightly_smiling_face:

oke thank you people :slightly_smiling_face:

Man dat is zo hinderlijk =\

Ooh, dat topic herinner ik mij nog. Hij was niet gevonden (ene Mike), ik dacht dat ik 'm gevonden had op twitter, want er was ook een Mike persoon die iemand van Omegle zocht óp twitter, maar dat was hem niet x) (want ik zocht met omegle, girl, en kwam op een tweet uit waarin stond dat hij op omegle met een meisje had gechat, en opeens de verbinding weg viel).

India heeft wel 1,5 miljard inwoners. Succes met zoeken :wink: Ik kom ze ook vaak tegen op Omegle maar druk altijd vaak weg x)